Opdate: /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Nalle skriver:

Hej skønne kvinder!

Jeg fik fortalt kæreste, eller nej jeg fik skåret ud i pap for ham, hvordan jeg virkelig følte med nogle af de ting han ikke ville ændre, fik ham spurgt idag, med et spørgsmål af gange, om han ville ændre de forskellige ting for at vi kunne blive sammen, det ville han gerne, og indrømte  at han ikke havde været den perfekte kæreste det sidste stykke tid, og han var ked af han ikke rigtigt kunne sætte sig ind i hvordan jeg har det, med min ryg, for den er virkelig ved at tage livet af mig sommetider!
Nu har jeg selv banket i bordet igen og sagt til lægen at det jeg får imod den, ikke hjælper overhovedet, har fået en tid fredag, hvor jeg skal til at have noget morfin, håber virkelig det kan hjælpe på min ryg, så jeg ikke skal gå og være irretteret over den, for den kan virkelig ødelægge mit humør sommetider, og det er hverken fair, overfor peter eller børnene.

Men som tingene ser ud nu, flytter han ikke, han vil prøve at ændre på nogle ting, og jeg vil hjælpe ham med det. Vi elsker jo hinanden, derfor bliver man sommetider nødtil at give sig lidt, begge veje for at kan hjælpe hinanden bedst muligt.
Så pt, er vi stadig sammen, og håber da vi kan blive ved med det! For der findes ikke to af hans slags!

jeg er ked af at høre at i går og har det skidt...

men det er da godt at din kæreste er bevidst om problemet! så er det lettere at gøre noget ved det jo...

hvad er der med din ryg? og kan det passe at lægen ikke skal gøre mere for dig end at udskrive piller? det er da i alt fald ikke lykken at skulle tage smertestillende på ubestemt tid... og slet ikke hvis man samtidig skal spekulere over hvad der egentlig er galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Det lyder bare rigtig fornuftigt!

Tak søde, det betyder altid lidt ekstra når det kommer fra dig!

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

Nalle skriver:

Ja, synes det dejligt han ikke bare siger, " det kan være ligemeget, vi går bare fra hinanden " det har jeg læst rigtig mange andre mænd gør, synes det synd og skam man skal opfører sig sådan.

Ja, lige præcis . og din mand viser jo os at han altså gerne ville i skal blive sammen såå søødt.. sådan nogen mænd skal der være flere af

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

jeg er ked af at høre at i går og har det skidt...

men det er da godt at din kæreste er bevidst om problemet! så er det lettere at gøre noget ved det jo...

hvad er der med din ryg? og kan det passe at lægen ikke skal gøre mere for dig end at udskrive piller? det er da i alt fald ikke lykken at skulle tage smertestillende på ubestemt tid... og slet ikke hvis man samtidig skal spekulere over hvad der egentlig er galt

Puha, ja det en lang historie med min ryg, de ved skam godt hvad der er galt, har både været ved egen læge, herning, silkeborg og skal nu til århus, men der var op til 40 ugers vente tid

Jeg har en skæv rygrad, en skæv ryghvivl i lænden, der trykker på nogle nerven så jeg for det meste har rigtig svært ved at kan gå i længere tid. Så har jeg en indsvævring på min rygmarvs kanal, ved faktisk ikke hvad det betyder, men har desværre fået afvide det kan gå hen og blive være.
De vil helst undgå at opere mig, da min ryg udvikler/ændre sig, helt indtil jeg er 25, og jeg skal på ingen måde gå og have det sådan her i 5 år mere!!

Så håber virkelig de piller vil hjælpe indtil jeg kommer til Århus og får afvide hvad der skal ske.
Det er så slemt jeg ikke selv kan hente og bringe børnene i vuggestue, det bliver Peter nødtil at gøre, men det gør han heldigvis også uden problemer.

Anmeld

23. februar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Tak søde, det betyder altid lidt ekstra når det kommer fra dig!

Hvor er du sød!

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Babyklar skriver:

Ja, lige præcis . og din mand viser jo os at han altså gerne ville i skal blive sammen såå søødt.. sådan nogen mænd skal der være flere af

Ja, det gør han virkelig.
Men han ved jeg ikke bare gir mig og siger " okay lad os prøve igen " For bliver der ikke gjort noget ved det der er galt, bliver det jo aldrig bedre, og sådan kan man jo starte forfra hele tiden så, og det gider jeg ikke.

Men nu har han forstået det, og fået forklaret hvad jeg har været træf og ked af det af

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Hvor er du sød!

Kan kun sige i lige måde!

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Nalle skriver:

Ja, jeg kunne aldrig drømme om at forlange at han selv skulle arbejde med det hele, og blive ved med at kræve alt af ham, og ikke selv gøre noget.

det lyder super sundt.. Han må være lykkelig over at have en som dig.

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Nalle skriver:

Puha, ja det en lang historie med min ryg, de ved skam godt hvad der er galt, har både været ved egen læge, herning, silkeborg og skal nu til århus, men der var op til 40 ugers vente tid

Jeg har en skæv rygrad, en skæv ryghvivl i lænden, der trykker på nogle nerven så jeg for det meste har rigtig svært ved at kan gå i længere tid. Så har jeg en indsvævring på min rygmarvs kanal, ved faktisk ikke hvad det betyder, men har desværre fået afvide det kan gå hen og blive være.
De vil helst undgå at opere mig, da min ryg udvikler/ændre sig, helt indtil jeg er 25, og jeg skal på ingen måde gå og have det sådan her i 5 år mere!!

Så håber virkelig de piller vil hjælpe indtil jeg kommer til Århus og får afvide hvad der skal ske.
Det er så slemt jeg ikke selv kan hente og bringe børnene i vuggestue, det bliver Peter nødtil at gøre, men det gør han heldigvis også uden problemer.

pyha.... det er en ordentlig omgang, jeg er ked af at sige det!

for 5 år siden blev jeg opereret grundet 3 prolapser i lænderyggen (mit højre ben var lammet efter 6 mdr med sindssyge smerter)

og nu her igen i januar sidste år blev jeg opereret... der er massiv slidgigt nu... desværre... og jeg lever også med konstante smerter... fra nu af og resten af livet! jeg har en løs hvirvel opg konstant summen og smerter i benene...  de kunne godt give mig en diskus protese og stive mig af, men det ville ikke holde resten af livet, og det ville ikke kunne laves om uden at blive katastrofalt... så om 10 - 15 år kunne de gøre noget

din forsnævring går ind og trykker på nerverne, derfor gøre det ondt i benenen... og de der nervesmerter er sindssyge! og svære at smertestille!

er der ikke noget venteliste garanti? så du evt kan finde et sted der har kortere ventetid?

jeg ved ikke hvad man præcis kan gøre ved skævheden... jeg har selv noget scoliose i lænden også...

kan du lave noget ryg øvelser og mavebøjninger?

du har før nævnt at du nok vejer for meget (i forhold til BMI) osv... og du skal være parat på at det kan blive nævnt... da det oftest gavner ryggen at have mindre at slæbe rundt på (jeg har selv 15 kg for meget)

det de kunne gøre for mi

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Ni-ko-li-ne skriver:

pyha.... det er en ordentlig omgang, jeg er ked af at sige det!

for 5 år siden blev jeg opereret grundet 3 prolapser i lænderyggen (mit højre ben var lammet efter 6 mdr med sindssyge smerter)

og nu her igen i januar sidste år blev jeg opereret... der er massiv slidgigt nu... desværre... og jeg lever også med konstante smerter... fra nu af og resten af livet! jeg har en løs hvirvel opg konstant summen og smerter i benene...  de kunne godt give mig en diskus protese og stive mig af, men det ville ikke holde resten af livet, og det ville ikke kunne laves om uden at blive katastrofalt... så om 10 - 15 år kunne de gøre noget

din forsnævring går ind og trykker på nerverne, derfor gøre det ondt i benenen... og de der nervesmerter er sindssyge! og svære at smertestille!

er der ikke noget venteliste garanti? så du evt kan finde et sted der har kortere ventetid?

jeg ved ikke hvad man præcis kan gøre ved skævheden... jeg har selv noget scoliose i lænden også...

kan du lave noget ryg øvelser og mavebøjninger?

du har før nævnt at du nok vejer for meget (i forhold til BMI) osv... og du skal være parat på at det kan blive nævnt... da det oftest gavner ryggen at have mindre at slæbe rundt på (jeg har selv 15 kg for meget)

det de kunne gøre for mi

Ja, de har nævnt det med min vægt, prøver også alt hvad jeg kan for at komme af med nogle kilo.

Men da det blev sagt, havde jeg født for 2 måneder siden, så synes lige de skulle give mig en chance, har aldrig været en tynd pige, og bliver det heller aldrig, men ved godt det vil hjælpe.

Men jeg skal også kunne overskue at skulle igang med et vægttab, det hårdt nok for mig at skulle træne pga ryggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.