Hej skønne kvinder! 
Jeg fik fortalt kæreste, eller nej jeg fik skåret ud i pap for ham, hvordan jeg virkelig følte med nogle af de ting han ikke ville ændre, fik ham spurgt idag, med et spørgsmål af gange, om han ville ændre de forskellige ting for at vi kunne blive sammen, det ville han gerne, og indrømte at han ikke havde været den perfekte kæreste det sidste stykke tid, og han var ked af han ikke rigtigt kunne sætte sig ind i hvordan jeg har det, med min ryg, for den er virkelig ved at tage livet af mig sommetider!
Nu har jeg selv banket i bordet igen og sagt til lægen at det jeg får imod den, ikke hjælper overhovedet, har fået en tid fredag, hvor jeg skal til at have noget morfin, håber virkelig det kan hjælpe på min ryg, så jeg ikke skal gå og være irretteret over den, for den kan virkelig ødelægge mit humør sommetider, og det er hverken fair, overfor peter eller børnene.
Men som tingene ser ud nu, flytter han ikke, han vil prøve at ændre på nogle ting, og jeg vil hjælpe ham med det. Vi elsker jo hinanden, derfor bliver man sommetider nødtil at give sig lidt, begge veje for at kan hjælpe hinanden bedst muligt.
Så pt, er vi stadig sammen, og håber da vi kan blive ved med det! For der findes ikke to af hans slags! 
Anmeld