Opdate: /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Nalle

Hej skønne kvinder!

Jeg fik fortalt kæreste, eller nej jeg fik skåret ud i pap for ham, hvordan jeg virkelig følte med nogle af de ting han ikke ville ændre, fik ham spurgt idag, med et spørgsmål af gange, om han ville ændre de forskellige ting for at vi kunne blive sammen, det ville han gerne, og indrømte  at han ikke havde været den perfekte kæreste det sidste stykke tid, og han var ked af han ikke rigtigt kunne sætte sig ind i hvordan jeg har det, med min ryg, for den er virkelig ved at tage livet af mig sommetider!
Nu har jeg selv banket i bordet igen og sagt til lægen at det jeg får imod den, ikke hjælper overhovedet, har fået en tid fredag, hvor jeg skal til at have noget morfin, håber virkelig det kan hjælpe på min ryg, så jeg ikke skal gå og være irretteret over den, for den kan virkelig ødelægge mit humør sommetider, og det er hverken fair, overfor peter eller børnene.

Men som tingene ser ud nu, flytter han ikke, han vil prøve at ændre på nogle ting, og jeg vil hjælpe ham med det. Vi elsker jo hinanden, derfor bliver man sommetider nødtil at give sig lidt, begge veje for at kan hjælpe hinanden bedst muligt.
Så pt, er vi stadig sammen, og håber da vi kan blive ved med det! For der findes ikke to af hans slags!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Loa

Dejligt at høre.... Håber det lykkes for jer 

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

hvor er det dejligt, ja der skal være lidt give and take. Og bare det er i det omfang man selv magter og så man ikke overskrider sine egne grænser så er det jo bare PERFEKT..
Super at i arbejder på det.

Anmeld

23. februar 2011

RiUL

Dejligt at I kan få løst det på denne måde, istedet for at gå fra hinanden 

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

Hvor lyder det bare godt og dejligt har samme mening som dig, at man skal give lidt i begge ender og i er jo trods alt glade og elsker hinanden. så det er da helt sikkert det værd at give ham den chance og at du støtter ham ihh suk altså..

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Babyklar skriver:

Hvor lyder det bare godt og dejligt har samme mening som dig, at man skal give lidt i begge ender og i er jo trods alt glade og elsker hinanden. så det er da helt sikkert det værd at give ham den chance og at du støtter ham ihh suk altså..

Ja, synes det dejligt han ikke bare siger, " det kan være ligemeget, vi går bare fra hinanden " det har jeg læst rigtig mange andre mænd gør, synes det synd og skam man skal opfører sig sådan.

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

RiUL skriver:

Dejligt at I kan få løst det på denne måde, istedet for at gå fra hinanden 

Nemlig, det dejligt!

Anmeld

23. februar 2011

Laulund87

Det lyder bare rigtig fornuftigt!

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

sarahb skriver:

hvor er det dejligt, ja der skal være lidt give and take. Og bare det er i det omfang man selv magter og så man ikke overskrider sine egne grænser så er det jo bare PERFEKT..
Super at i arbejder på det.

Ja, jeg kunne aldrig drømme om at forlange at han selv skulle arbejde med det hele, og blive ved med at kræve alt af ham, og ikke selv gøre noget.

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Loa skriver:

Dejligt at høre.... Håber det lykkes for jer 

Det håber jeg også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.