Sutten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Mormilla

Aprilmor11 skriver:

Hans mor havde også mange  problemer .. Jeg er vel bare dygtig, måske jeg skulle få mig et arbejde med at skulle vænne børnene af med sut

Ej, jeg krydser fingre for at du finder ud af noget

Ja det kunne godt være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

SussieThyssen

Mormilla skriver:

Fordi han har en mam sut...

Siger mig ikke noget...men hvis der ikke er ring i, så køb da nogle hvor der er...værre er det vel ikke

Anmeld

24. februar 2011

Mormilla

SussieThyssen skriver:

Siger mig ikke noget...men hvis der ikke er ring i, så køb da nogle hvor der er...værre er det vel ikke

Dem vil han ikke ha dem med ring i... Han vil kun ha mam sutter..

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Mormilla skriver:

Dem vil han ikke ha dem med ring i... Han vil kun ha mam sutter..

Ja, det gør det jo en del besværligt...men hvis du nu forklarer ham, at hvis sutten ikke skal blive væk om natten, så er det en god ide med en med ring i, og køb så et par stykker ov vis ham hvordan I kan gøre, så er han gammel nok til at fatte fidusen, er jeg sikker på

Anmeld

24. februar 2011

Fru Nielsen

Herhjemme stod jeg en dag under bruseren også kom Nicklas (3år) ud til mig og sagde at jeg skulle klippe hans sutter i stykker... Han var ellers rigtig glad for hans sutter! Jeg spurgte flere gange om han mente det, og det gjorde han.. Så jeg sagde han sku hente hans lille saks og sutterne også stod jeg under bruseren og klippede sutterne i stykker..... Sagde til ham at jeg syntes han sku gemme en, så han havde en, men det ville han ikke. Gjorde meget ud af og fortælle ham at klippede jeg alle i stykker så havde han jo ingen til når han skulle sove, og nej nej det var bare iorden fr han gad ikke bruge dem mere....

Jeg gemte dog alligevel 1 sut, men han har aldrig siden hen spurgt efter hans sutter, heller ikke samme aften da han skulle sove....

Jeg tror det er super vigtig man lader dem selv være med til at sige fra, både med sut og ble.... Man skal ikke presse dem til noget!

Anmeld

24. februar 2011

Mormilla

Fru Nielsen skriver:

Herhjemme stod jeg en dag under bruseren også kom Nicklas (3år) ud til mig og sagde at jeg skulle klippe hans sutter i stykker... Han var ellers rigtig glad for hans sutter! Jeg spurgte flere gange om han mente det, og det gjorde han.. Så jeg sagde han sku hente hans lille saks og sutterne også stod jeg under bruseren og klippede sutterne i stykker..... Sagde til ham at jeg syntes han sku gemme en, så han havde en, men det ville han ikke. Gjorde meget ud af og fortælle ham at klippede jeg alle i stykker så havde han jo ingen til når han skulle sove, og nej nej det var bare iorden fr han gad ikke bruge dem mere....

Jeg gemte dog alligevel 1 sut, men han har aldrig siden hen spurgt efter hans sutter, heller ikke samme aften da han skulle sove....

Jeg tror det er super vigtig man lader dem selv være med til at sige fra, både med sut og ble.... Man skal ikke presse dem til noget!

Ej hvor sødt   Vi er begyndt at snakke om det her hjemme og så må vi se hvordan det skrider frem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.