Tisse??.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Mka

SussieThyssen skriver:

En blærebetændelse kan komme på et døgn, men man må vel antage at den er ok så.

Og det svier ofte IKKE hos gravide

Okay så kan det da være jeg skulle smide lægen en urinprøve imorgen så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Mka

Bryndis skriver:

Sådan havde jeg det også i slutningen af min sidste graviditet. Følte næsten at jeg ville kunne mærke den lilles hoved hvis jeg mærkede efter. Han maste sig rigtig meget nedad helt i slutningen. Så jeg tror da at den lille måske lægger sig rigtig godt til rette i dit bækken så hun kan komme ud snart

Ja det må være det jeg håber på så Det er nok ikke umuligt at de trykker godt på det hele, for så meget plads er der jo heller ikke mere.

Anmeld

23. februar 2011

SaNiNa

Mka skriver:

Jeg fik tjekket min urin på hospitalet i mandags og den var fin, der går jeg ud fra at de også tjekkede for blærebetændelse. Men synes nu heller ikke at det svirer som blærebetændelse.

Hun er nok bare ved at grave sig ud og fylder det hele hihi

en blærebetæmdelse kan komme på ganske få timer.

Syntes nu også lige du skal få det tjekket en gang til heller engang for meget end for lidt.

Anmeld

23. februar 2011

Mka

AnneBJ skriver:

Jeg har det ligesådan og har haft nogle uger - jeg er 36+4 i dag Min urin er også helt blank, så det er nok bare poderne der trykker over det hele efterhånden!

Ja det må det være Min kæreste synes det var god humør imorges da jeg sagde til ham at jeg skulle "løfte" op i maven for at tisse HAHA

Anmeld

23. februar 2011

Bryndis

Mka skriver:

Ja det må være det jeg håber på så Det er nok ikke umuligt at de trykker godt på det hele, for så meget plads er der jo heller ikke mere.

Nej og bestemt ikke hvis du er gået 9 dage over tid. Jeg gik 10 dage over med nr to og den sidste uge følte jeg at jeg skulle presse lidt når jeg skulle tisse. Lidt a'la presseveer men selvfølgelig ikke med smerter eller noget.

Anmeld

23. februar 2011

Mka

Sanne og Nicklas skriver:

en blærebetæmdelse kan komme på ganske få timer.

Syntes nu også lige du skal få det tjekket en gang til heller engang for meget end for lidt.

Ja det må jeg heller, for det er først kommet i nat. Troede ikke det kunne komme så hurtigt.

Anmeld

23. februar 2011

Mka

Bryndis skriver:

Nej og bestemt ikke hvis du er gået 9 dage over tid. Jeg gik 10 dage over med nr to og den sidste uge følte jeg at jeg skulle presse lidt når jeg skulle tisse. Lidt a'la presseveer men selvfølgelig ikke med smerter eller noget.

Jamen lige meget hvor meget jeg presser kan det ikke komme ud, men når jeg så trykker på maven så ryger det bare lige så stille ud. Vildt mærkeligt synes jeg.

Anmeld

23. februar 2011

Bryndis

Mka skriver:

Jamen lige meget hvor meget jeg presser kan det ikke komme ud, men når jeg så trykker på maven så ryger det bare lige så stille ud. Vildt mærkeligt synes jeg.

Ja det er det Hehe
Godt det snart er overstået

Anmeld

23. februar 2011

SaNiNa

Mka skriver:

Det jo fordi den lille står og presse. Da jeg ventede N sagde min læge at jeg kunne tømme min blære med at læne mig langt til siderne og så synge en sang for at være sikker på jeg brugte den tid det nu tog at få tømt blæren.

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Mka skriver:

Ja det må det være Min kæreste synes det var god humør imorges da jeg sagde til ham at jeg skulle "løfte" op i maven for at tisse HAHA

Min var også flad af grin....! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.