Tisse??.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.966 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mka

Hejsa...

Jeg har en meget mærkelig følelse i underlivet, det presser helt vildt. Kan mærke jeg skal tisse, men når jeg sætter mig ned kan jeg ikke.. Jeg skal nærmest " presse" eller " løfte" op i maven for at kunne tisse.

Nogle andre der har prøvet det?

Kan nærmest fornemme hendes hovede når jeg mærker mig nederst på maven, så jeg tænker at hun ligger og trykker så jeg ikke kan komme af med mit urin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

SussieThyssen

Mka skriver:

Hejsa...

Jeg har en meget mærkelig følelse i underlivet, det presser helt vildt. Kan mærke jeg skal tisse, men når jeg sætter mig ned kan jeg ikke.. Jeg skal nærmest " presse" eller " løfte" op i maven for at kunne tisse.

Kan nærmest fornemme hendes hovede når jeg mærker mig nederst på maven, så jeg tænker at hun ligger og trykker så jeg ikke kan komme af med mit urin.

Ja...den lille kan godt trykke på blæren.
Men jeg kommer til at tænke på, at du måske kan have en blærebetændelse...så hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige aflevere en urinprøve hos lægen.
Den lille kan nemlig godt ligge på en sådan måde, at der opstår små "lommer" i blæren, så den ikke bliver tømt helt når du tisser, og derved opstår der en dejlig suppe, der er lækkert for bakterier at trives i.
Blærebetændelse hos gravide opfører sig oftest helt anderledes hos dem, end hos os der ikke er det.
Så afsted med en prøve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. februar 2011

Mka

SussieThyssen skriver:

Ja...den lille kan godt trykke på blæren.
Men jeg kommer til at tænke på, at du måske kan have en blærebetændelse...så hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige aflevere en urinprøve hos lægen.
Den lille kan nemlig godt ligge på en sådan måde, at der opstår små "lommer" i blæren, så den ikke bliver tømt helt når du tisser, og derved opstår der en dejlig suppe, der er lækkert for bakterier at trives i.
Blærebetændelse hos gravide opfører sig oftest helt anderledes hos dem, end hos os der ikke er det.
Så afsted med en prøve.

Kærligst
Sussie

Jeg fik tjekket min urin på hospitalet i mandags og den var fin, der går jeg ud fra at de også tjekkede for blærebetændelse. Men synes nu heller ikke at det svirer som blærebetændelse.

Hun er nok bare ved at grave sig ud og fylder det hele hihi

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Jeg tror simpelthen det skyldes at du er så langt henne, at der ikke er længere tid hun gerne vil ud, hun er nok igang med at gøre sig "klar" for havde det ligesom dig i slutningen af begge mine graviditeter

Anmeld

23. februar 2011

Mka

Nalle skriver:

Jeg tror simpelthen det skyldes at du er så langt henne, at der ikke er længere tid hun gerne vil ud, hun er nok igang med at gøre sig "klar" for havde det ligesom dig i slutningen af begge mine graviditeter

Åhh det lyder dejligt. Man synes jo bare at det er en mærkelig følelse, så er det dejligt at høre at andre også har haft det sådan..

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Mka skriver:

Åhh det lyder dejligt. Man synes jo bare at det er en mærkelig følelse, så er det dejligt at høre at andre også har haft det sådan..

Det er det også, til tider en rigtig ubehagelig følse, jeg følte tit maven trykkede så meget at den maste min blærer så jeg bare ikke kunne tisse, så jeg netop også skulle løfte maven

Anmeld

23. februar 2011

mahanna

hejsa

det er nok en blærerbetændelse, og hvis den lille så ligger og driller blæren også så er du bare heldig 

men smut til lægen med en prøve, hvis det er som hos min læge kan man barer ringe der ned og sige man er gravid, så får man en akut tid hos sygeplejsken som tjekker det for en. så man ikke skal vendte til lægen får tid det er jo ikke altid til.men en blærerbetændelse kan jo komme fra den ene dag til den anden det gjorder min, og jeg har aldrig ondt når jeg tisser selv om jeg har en blærerbetændelse, håber snart det går over.

knus mahanna

Anmeld

23. februar 2011

Bryndis

Mka skriver:

Hejsa...

Sådan havde jeg det også i slutningen af min sidste graviditet. Følte næsten at jeg ville kunne mærke den lilles hoved hvis jeg mærkede efter. Han maste sig rigtig meget nedad helt i slutningen. Så jeg tror da at den lille måske lægger sig rigtig godt til rette i dit bækken så hun kan komme ud snart

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Jeg har det ligesådan og har haft nogle uger - jeg er 36+4 i dag Min urin er også helt blank, så det er nok bare poderne der trykker over det hele efterhånden!

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

Mka skriver:

Jeg fik tjekket min urin på hospitalet i mandags og den var fin, der går jeg ud fra at de også tjekkede for blærebetændelse. Men synes nu heller ikke at det svirer som blærebetændelse.

Hun er nok bare ved at grave sig ud og fylder det hele hihi

En blærebetændelse kan komme på et døgn, men man må vel antage at den er ok så.

Og det svier ofte IKKE hos gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.