SussieThyssen skriver:

Det er nemlig rigtigt.
Tag en hyggelig snak med din dejlige kæreste og spørg ham så om han synes han er lagt for meget i spændetrøje eller om det vitterligt er sådan, som I lever, han gerne vil leve.
Og ved du hvad...jeg tror han nyder det 
Jeg tror vitterligt han er glad for sit "nye" liv. Jeg tror han har fundet formålet med sit liv, og har ikke brug for at blive "set" i de gamle cirkler mere.
Det er så typisk at nogle af de gamle "venner" ikke kan tåle at man skifter spor i livet og går nye veje...så helt ærligt...jeg tror ikke du skal være spor bekymret.
Du har jo sagt til ham, at han bare skal sige til, hvis han gerne vil ud med vennerne, og netop ved at give slip, har du fastholdt ham, så det er dig, barnet og jeres fælles liv han vil.
Og når I så har taget snakken, så nyd den fantastiske kæreste du har. Nyg jeres liv sammen og fællesskabet..pas godt på det og ham, så vil I helt sikkert have et godt liv sammen foran jer.

Kærligst
Sussie
Tusind tak, det hjalp lidt på humøret.
Tror det der gjorde mig mest ked var, at da jeg valgte jeg gerne ville have barnet, vidste jeg også godt at jeg nok ville miste en del af min vennekreds, og det gjorde mig såmendt ikke så meget. Men nu det som om det lige er gået op for mig, at det havde han måske ikke tænkt over han ville... altså miste nogle venner.
Så måske er jeg også bange for at hører ham sige at han har fortrudt osv. selvom det slet ikke er det han giver udtryk for.
Vil bare så gerne have vi kan være lykkelige og have barn sammen, uden det med venner skal være et problem. 
Anmeld