Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor lang tid går der så før pengene er til rådighed?!
HAr fået tilbage fra DONG og satte dem ind igår. De står i min bank men ikke til rådighed?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hvor lang tid går der så før pengene er til rådighed?! HAr fået tilbage fra DONG og satte dem ind igår. De står i min bank men ikke til rådighed?!
mener der går et par bankdage inden pengene er til rådighed..!!
gid det var mig!! hi hi, jeg tror ikke der er mange der har fået tilbage i år!
De gange jeg har været i banken med en check, er de blevet sat ind med det samme (det er også noget tid siden). Men ring og spørg banken - jeg synes, at det virker underligt.
Gittemor09 skriver: mener der går et par bankdage inden pengene er til rådighed..!!
Ahh altså de obl. 3 bankdage?!
Ni-ko-li-ne skriver: gid det var mig!! hi hi, jeg tror ikke der er mange der har fået tilbage i år!
Ahh ja 3700,- det er lækkert hihi
Tanja78 skriver: De gange jeg har været i banken med en check, er de blevet sat ind med det samme (det er også noget tid siden). Men ring og spørg banken - jeg synes, at det virker underligt.
Ja bliver jeg vidst nok nødt til hihi er også årrrr siden jeg sidst har prøvet det.
Chalala85 skriver: Ahh ja 3700,- det er lækkert hihi
ååååårh dit heldige asen! har i brugt mindre end beregnet? i er fismer gode så... her bruger vi altid lige til øllet og nogen gange mere
Chalala85 skriver: Ahh altså de obl. 3 bankdage?!
ja, men tør ikke sige noget.. jeg havde nok bare valgt at få udbetalt checken i hånden, så var de da til rådighed med det samme.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128