Så fik jeg købt lidt vintertøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

moniquesmor

det ser bare rigtigt lækkert ud det tøj pia.
mener af det der helly hansen skulle hver rigtigt godt det er i hverfald nogle dejlig vinter jakker til voksen man kan få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Pia.

Tak for alle jeres søde ord...
(L)

Knus Pia
(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Dejligt du er kommet så langt med købene...:) ang. om det er det ene eller andet mærke, så viser alle tests jo at alle dragter stort set er gode.
Når jeg køber tænker jeg kun på om de er lette og nemme at tage på. Derfor har jeg feks valgt at Konrad har en dragt med kun en lynlås, så han selv kan tage den på. Godt råd fra Linda...
Knus Eva, som er hjemme med sygt barn i dag.

Ja det er nok rigtigt... - Den er forhåbentlig lige så god som alle de andre...

Ang. en lynlås, så åbner Mads den kun i den ene side, han prøvede den jo i går og da han skulle have den af, åbnede han den kun i den ene side og det gik... :)

KNUS PIA (H)

Anmeld

2. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Så fint vintertøj du har købt..
Jeg bruger helly hansen til min dreng, vi er glad for det merke.. Å i DK er det jo ikke noe sne, kun muder muder og muder(staves?) hele vinteren, så min sønns hh dress kom sikkert 1000 ganger i vaskemaskinen å den er lige fin å år...

MVH Linda

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Dejligt du er kommet så langt med købene...:) ang. om det er det ene eller andet mærke, så viser alle tests jo at alle dragter stort set er gode.
Når jeg køber tænker jeg kun på om de er lette og nemme at tage på. Derfor har jeg feks valgt at Konrad har en dragt med kun en lynlås, så han selv kan tage den på. Godt råd fra Linda...
Knus Eva, som er hjemme med sygt barn i dag.

Ja det er nok rigtigt... - Den er forhåbentlig lige så god som alle de andre...

Ang. en lynlås, så åbner Mads den kun i den ene side, han prøvede den jo i går og da han skulle have den af, åbnede han den kun i den ene side og det gik... :)

KNUS PIA (H)

Lyder super...:) jeg har bestilt over nettet, så turde ikke hvis nu Konrad ikke magtede det...:$
Mine fine er de, dine skønne børn....(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.