Så fik jeg købt lidt vintertøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Pia.

Nu mangler jeg kun Jakke & hue til Mille, Vanter til dem alle tre og støvler til dem alle tre så er vi ved at være der....

Har prøvet at købe en Helly Hansen til Mille i år, den var sat ned fra 1299,- til 299,- men så måtte jeg leve med det var sidste års model - det klare både Mille og jeg.... den virker lækker og let og bestod "testen" ;) - Nogen der kender til Helly Hansen ?

Mikkel fik Reima og Mads Ticket to heaven...

Mine tre krudtugler i deres vinterovertøj

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Nu mangler jeg kun Jakke & hue til Mille, Vanter til dem alle tre og støvler til dem alle tre så er vi ved at være der....

Har prøvet at købe en Helly Hansen til Mille i år, den var sat ned fra 1299,- til 299,- men så måtte jeg leve med det var sidste års model - det klare både Mille og jeg.... den virker lækker og let og bestod "testen" ;) - Nogen der kender til Helly Hansen ?

Knus Pia

Åhhh de ser kære ud og dragterne ser lækre ud...

Majbritt(H)(L)(L)

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Nu mangler jeg kun Jakke & hue til Mille, Vanter til dem alle tre og støvler til dem alle tre så er vi ved at være der.... Har prøvet at købe en Helly Hansen til Mille i år, den var sat ned fra 1299,- til 299,- men så måtte jeg leve med det var sidste års model - det klare både Mille og jeg.... den virker lækker og let og bestod "testen" ;) - Nogen der kender til Helly Hansen ? Mikkel fik Reima og Mads Ticket to heaven... http://www.vores-familie.net/vinter2.jpg Mine tre krudtugler i deres vinterovertøj[k][/k] Knus Pia[/citat] Åhhh de ser kære ud og dragterne ser lækre ud... Majbritt(H)(L)(L)[/citat] TAK Søde... Ja de er også kære og dragterne virker lækre... Reima og Ticket kender jeg jo, men Helly Hansen har jeg ikke prøvet før... Havde ikke turde hvis jeg skulle give fuld pris (1299,-) men nu hvor den var så billig tog jeg chancen for den er lige Mille's farve ;)

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Knus Pia

Den er også fed og lækker ser den ud...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ej hvor er de fine :) Hvor meget måtte du byde for Mads'? Skal nemlig på shoppetur med Jesse i dag :S

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Dejligt du er kommet så langt med købene...:) ang. om det er det ene eller andet mærke, så viser alle tests jo at alle dragter stort set er gode.
Når jeg køber tænker jeg kun på om de er lette og nemme at tage på. Derfor har jeg feks valgt at Konrad har en dragt med kun en lynlås, så han selv kan tage den på. Godt råd fra Linda...
Knus Eva, som er hjemme med sygt barn i dag.

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Dejligt du er kommet så langt med købene...:) ang. om det er det ene eller andet mærke, så viser alle tests jo at alle dragter stort set er gode.
Når jeg køber tænker jeg kun på om de er lette og nemme at tage på. Derfor har jeg feks valgt at Konrad har en dragt med kun en lynlås, så han selv kan tage den på. Godt råd fra Linda...

Ej øv bøv. Hvem har du hjemme og hvad fejler han?

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeg bettemanden Konrad hjemme...han vågnede i nat og var helt utrøstelig og her til morgen er det ikke blevet bedre. Han siger det gør "av, i øre og av mave" så skal vidst lige have ham tjekket hos lægen...lille pus.
Knus..

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Jeg bettemanden Konrad hjemme...han vågnede i nat og var helt utrøstelig og her til morgen er det ikke blevet bedre. Han siger det gør "av, i øre og av mave" så skal vidst lige have ham tjekket hos lægen...lille pus.
Knus..

Åhhhhh bette ven da. :S Håber han får det bedre.

Anmeld

2. oktober 2008

ummtwin

her har vi oz fået købt, men skal dog ud og finde vintersko til bettemanden da hans fødder bare gror og gror. ja og så smed han sin fine hue væk sidste år, så den skal oz købes, men ellers har alle andre havd de skal have.

men hvornår putter i vintersko på? vinter overtøj?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.