Spm. vedr. skift fra tremmeseng - juniorseng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Isabeau

NaFe skriver:

Min datter kom i junior lige før hun blev 2 år... hun var så stolt..og har så meget mere gavn af sit værelse, da hun også bruger sengen til af lege i..og hun kan ikke falde ud....

Det var også sådan noget, jeg tænkte på - at ha´ mere glæde af værelset og kunne lege i sengen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Isabeau

Tror det ender med at hun får en junior seng i julegave Har set på en i babysam med sengehest.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

eElak

Min knægt - som er ret lille af sin alder - kan komme ud af en weekendseng... Det præsterede han da han var ca 17 måneder.
Tremmesengen har han endnu ikke hoppet ud af...

Han bliver 2 år i næste måned.

Jeg havde overvejet at få fat i en juniorseng til ham efterhånden, så venter pt svar på en ansøgning til sådan en.. men planen er at holde ham i tremmesengen så længe som muligt... Med hans størrelse (hvis det fortsætter i samme tempo), så kan den bruges nogle år endnu....

Den ene side kan også tages af denne tremmeseng ;-)

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Isaac sov i den da han lige var fyldt 2 og det har været uden Problemer.. så GO for it...

Anmeld

23. februar 2011

Mormilla

Isabeau skriver:

Hej!

Min datter er nu 17 mdr., sover i en weekendseng - tremmesengen kunne ikke sænkes længere, og frygtede at hun ville falde ud af den.

Vil bare høre, hvornår I andre gik fra tremmeseng til juniorseng? Jeg overvejer og købe en til min datter i julegave, der er hun 2 år og 3 mdr. Er det for sent? For tidligt?

Diana & Stella

Patrick kom i junior seng da han var ca. 2år og det har gået fint

Anmeld

23. februar 2011

LinLin

Min var 3 år og 3 mdr(- og det var ikke en hvor siden kunne tages af!) Så det er da aaaaalt for tidligt!!! 

Ej, det er bare pjat

Det lyder da som en fin idé - du sætter da bare en sengehest på Grunden til at min var så gammel var at han ikke een eneste gang prøvede at kravle ud af den  Han blev bare liggende om morgenen og når han ikke gad ligge der mere kaldte han på mig.  - og det gjorde han i øvrigt også de første par dage efter han havde fået juniorsengen

Anmeld

23. februar 2011

eliasogmor

tinasmor skriver:

Her var hun ca 2 år.

Har I lavet en speciel madras eller lign. til jeres weekend seng for umiddelbart tænker jeg, at dem man køber ikke ligefrem er de mest behagelige i mere end, ja netop, en weekend eller lign.?

man kan få madrasser til weekend seng det har vi...da vi brugte den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.