Spm. vedr. skift fra tremmeseng - juniorseng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Isabeau

Hej!

Min datter er nu 17 mdr., sover i en weekendseng - tremmesengen kunne ikke sænkes længere, og frygtede at hun ville falde ud af den.

Vil bare høre, hvornår I andre gik fra tremmeseng til juniorseng? Jeg overvejer og købe en til min datter i julegave, der er hun 2 år og 3 mdr. Er det for sent? For tidligt?

Diana & Stella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Mi

Maja er 2 år og 3 måneder og sover i tremmesengen. Det skal hun gøre ligeså længe som hun kan være i den.

Anmeld

22. februar 2011

Fru Hansen

Min datter på 2 år og 2 mdr sover stadig i tremmesengen. Planen er at hun kommer over i junior seng inden for de næste +/- 6 mdr. Kriteriet for mig er hvis hun begynder at kravle ud og falder ned og slår sig i forsøget eller hvis hun begynder at slå sig på tremmerne om natten når hun vender sig.

Lige nu er hun så god motorisk at hun godt kunne kravle ud uden at slå sig men hun gør det ikke. Til gengæld er hun lang og jeg tror at det ikke varer længe før det kniber med pladsen til bevægelse.

Anmeld

22. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 1 år og 11 mdr. og hun sover stadigvæk i tremmeseng. Har ikke planer om, at hun skal i juniorseng sådan lige indenfor rækkevide.

Luka var 2 år og 9 mdr. da han kom i juniorseng (halvhøj) og det gik over alt forventning.

Anmeld

22. februar 2011

Skouboe

Min datter rykkede i junior sengen et par måneder før hun blev 2 og det har fungeret fint. Hun falder ikke ud (vi har købt en med en lille sengehest) og hun kravler heller ikke selv ud når hun skal sove

Anmeld

22. februar 2011

tinasmor

Her var hun ca 2 år.

Har I lavet en speciel madras eller lign. til jeres weekend seng for umiddelbart tænker jeg, at dem man køber ikke ligefrem er de mest behagelige i mere end, ja netop, en weekend eller lign.?

Anmeld

22. februar 2011

Fenris

Isabeau skriver:

Hej!

Min datter er nu 17 mdr., sover i en weekendseng - tremmesengen kunne ikke sænkes længere, og frygtede at hun ville falde ud af den.

Vil bare høre, hvornår I andre gik fra tremmeseng til juniorseng? Jeg overvejer og købe en til min datter i julegave, der er hun 2 år og 3 mdr. Er det for sent? For tidligt?

Diana & Stella

min dreng skiftede fra tremmeseng til junior seng da han var 2 år og 2 mdr ca

Anmeld

22. februar 2011

frkrbj

Min pige har netop denne søndag fået sin nye seng Og hun er sååå stolt

Hun fyldte 2 år i okt sidste år, og det er simpelthen gået over al forventning Det er en alm juniorseng med en lille sengehest i den ene ende, så ingen dikkedare der

Anmeld

22. februar 2011

NaFe

Min datter kom i junior lige før hun blev 2 år... hun var så stolt..og har så meget mere gavn af sit værelse, da hun også bruger sengen til af lege i..og hun kan ikke falde ud....

Anmeld

23. februar 2011

Isabeau

tinasmor skriver:

Her var hun ca 2 år.

Har I lavet en speciel madras eller lign. til jeres weekend seng for umiddelbart tænker jeg, at dem man køber ikke ligefrem er de mest behagelige i mere end, ja netop, en weekend eller lign.?

Vi har lagt madrassen i fra hendes tremmeseng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.