Jeg tror der er mange mænd der skal op til midten af 3oérne før deres biologiske ur starter og dermed ønsket om børn. Selvfølgelig er der også mange eksempler på at det ikke er sådan. Men havde i været 30 da i mødtes kunne det være det var anderledes. Han tænker nok, at han har mange år endnu før han behøver sætte sig til ro. Alt er andet lige bliver man jo meget mere sat med børn. En løsning kunne måske være at du lovede at der stadigvæk vil være tid til at han dyrker det sport osv han ønsker, men desværre kan det være svært når man står i det, fordi jeg tror man som mor så måske i længden vil være bitter over altid at være den der skal være hjemme mens far stadigvæk har alle sine gl. fritidsinteresser osv. Og som du selv siger skal det jo være noget han gør af lyst og ikke fordi han skal, men kan måske godt følge ham lidt når han "kun" er 26. Da jeg var i den alder tænkte jeg også, at jeg lige ville vente et par år endnu. (men der havde jeg heller ikke en fast kæreste som jeg ønskede børn med, så nok ikke helt det samme) Det er en svær én, for bliver i gravide er jeg sikker på at han vil synes det er det helt rigtige. Måske kan du også sige til ham, at selv om I begynder at prøve så kan der jo gå et stykket tid (måske et halvt år) og derefter næsten et år hvor du er gravid, så det er jo ikke sådan en baby kommer dumpende i morgen.
Anmeld