Hej herinde
Jeg står i et dilemma og føler bare at jeg har brug for at få det ud af systemet.
Sagen er den, at min kæreste og jeg er begyndt på projekt baby, og det har vi været igang med et par måneder. Men igår aftes melder min kæreste ud at han ikke føler sig klar til at blive far alligevel, og jeg blev enormt ked af det, for vi har haft baby snakken for onmkring 2 år siden og der blev vi enige om at når vi begge havde færdiggjort vores uddannelse og fået fast arbejde og havde en opsparing til babyudstyr, at så kunne vi begynde at tænke børn, og det har vi jo så fået imellemtiden, alt er nu på plads til et barn.
Jeg har følt mig klar i mange år til at få børn, og føler ikke at jeg vil udskyde det mere, ved godt det lyder hårdt men fik sagt til kæresten at jeg ikke kunne vente på at han blev klar til at være far, og at vi så måtte gå hver til sit, og det blev han jo selvfølgelig ked af det over, og sagde at for at holde på mig, ville han give mig et barn, men det vil jeg ikke gå med det, jeg vil sætte et barn til verden af kærlighed og fordi det er ønsket ikke fordi jeg kun er klar til det.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, vi har været sammen i 5 år nu og har både hus og det hele sammen og elsker ham jo trods alt.
Anmeld