Byggemand Bob, bumser og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Se dét lyder jo som den perfekte måde at slappe af på.... 

Nåh, jeg ved jo også godt der er nogle ting man bare SKAL ordne når man flytter, og jeg håber synet på fredag går godt, og I får masser af indskud tilbage! Det er noget af det fedeste ved flytninger!

Håber sygdommen bare var lidt startvanskeligheder på dagen, og ellers må du tage revanche på afslapningen så snart synet er overstået?! 

Ja, det var en super måde at slappe af på Men nødvendigt...

Er dog hjemme igen, efter at have kylet de sidste ting i kasser, og nu står de bare og venter på at bjørnen henter dem.. Så tror jeg faktisk vi er færdige.. Ud over at de ting jeg har pakket nu, er de ting man ikke heeelt ved om de er nødvendige eller ej, men smider man det ud, så mangler man det om 14 dage.. Derudover er der alt det lo*t som kæresten tager med hjem ude fra firmaet. Og død over den (læs mig) der smider det ud

Nu skal jeg slappe af, på sofaen med stængerne op. Har købt chokolade (ups) og så skal jeg mødes med et par veninder i aften. Vi skal til "forkælelses-aften i Body Shop".. Sådan noget har jeg aldrg prøvet før. Men det skal nok blive hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Ja, det var en super måde at slappe af på Men nødvendigt...

Er dog hjemme igen, efter at have kylet de sidste ting i kasser, og nu står de bare og venter på at bjørnen henter dem.. Så tror jeg faktisk vi er færdige.. Ud over at de ting jeg har pakket nu, er de ting man ikke heeelt ved om de er nødvendige eller ej, men smider man det ud, så mangler man det om 14 dage.. Derudover er der alt det lo*t som kæresten tager med hjem ude fra firmaet. Og død over den (læs mig) der smider det ud

Nu skal jeg slappe af, på sofaen med stængerne op. Har købt chokolade (ups) og så skal jeg mødes med et par veninder i aften. Vi skal til "forkælelses-aften i Body Shop".. Sådan noget har jeg aldrg prøvet før. Men det skal nok blive hyggeligt!

ÅH jeg kender godt det der med at mangle noget man har smidt ud... 

Det lyder som en rigtig hyggelig aften - god fornøjelse!! Chokoladen er der vel ondt, tænk hvor mange kcal du har forbrændt henover dagen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.