Hvad har hun nu lavet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Bondepigen

Hun ved hvor man skal trykke, når man skal drille... Modsat mor...hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hun ved hvor man skal trykke, når man skal drille... Modsat mor...hihi!

ja

Men nu har jeg da fundet ud af 2 af de der F-knapper, altså hvad de kan bruges til. (når det ikke lige er i navision)

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

ja

Men nu har jeg da fundet ud af 2 af de der F-knapper, altså hvad de kan bruges til. (når det ikke lige er i navision)

2 ud af 12 er da et skridt på vejen!  

Vi kan jo lave en "hvad skal F-knapperne bruges til" tråd... Jeg er heller ikke stærk i ret mange af dem faktisk.. 

Anmeld

22. februar 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Hvorfor mon hun har trykket på den... Dumme barn

For at teste om hendes mor var kvik

Det er hun tydeligvis, men Lutten var klogere

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

ja

hehe... Man bliver nødt til at komme lidt i problemer ind imellem ellers lærer man jo ikke noget...

Jeg har så bare selv været så klog , at skabe problemer som jeg kunne lære noget af...

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

ha ha ha det vidste jeg da heller ikke! Sådan gør computeren ude på mit arbejde og det er mega irriterende! Men nu ved jeg da hvordan jeg får det væk! Første gang jeg så det tænkte jeg: EJ!!! Hvorfor er det væk? Nu kan jeg ikke komme på en anden side end denne her!

Anmeld

23. februar 2011

lion

Rose <3 skriver:

Malucca har trykket på et eller andet på min computer, så nu er menulinien væk.... Den kommer frem når jeg sætter markøren op i toppen, så falder linjen ligesom ned... Men det er pissetræls den er væk.... Hvordan får jeg den igen???

Det er jo det børn gør bedst, driller sine forældre.

De lærer også sine forældre om alle de knapper og andre spændende ting ens computer kan, som vi ikke vidst.

Anmeld

23. februar 2011

Karo

Herhjemme er det fjernbetjening der bliver trykket på.

Engang fik Marcus trykket på et eller andet så vi fik forskellige formater på skærmen. Martin havde ledt efter den funktion i flere uger og begyndte derfor en samtale med Marcus på 2 år om han kunne huske hvad han havde trykket på

Sjovt kok fik han ikke det store ud af det, og vi fandt ikke frem til funktionen før mor her læste vejledningen

Anmeld

23. februar 2011

Rosa

Karo skriver:

Herhjemme er det fjernbetjening der bliver trykket på.

Engang fik Marcus trykket på et eller andet så vi fik forskellige formater på skærmen. Martin havde ledt efter den funktion i flere uger og begyndte derfor en samtale med Marcus på 2 år om han kunne huske hvad han havde trykket på

Sjovt kok fik han ikke det store ud af det, og vi fandt ikke frem til funktionen før mor her læste vejledningen

Hahaha - den store pædagog kommer til kort 

Vi har selv haft problemer med både fjerner, computer og telefoner - hvad ER det med unger og elektronik??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.