Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malucca har trykket på et eller andet på min computer, så nu er menulinien væk.... Den kommer frem når jeg sætter markøren op i toppen, så falder linjen ligesom ned... Men det er pissetræls den er væk.... Hvordan får jeg den igen???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: Malucca har trykket på et eller andet på min computer, så nu er menulinien væk.... Den kommer frem når jeg sætter markøren op i toppen, så falder linjen ligesom ned... Men det er pissetræls den er væk.... Hvordan får jeg den igen???
Hvilken menulinie taler du om? Den der plejer at være i bunden?
AnneBJ skriver: Hvilken menulinie taler du om? Den der plejer at være i bunden?
ja også den.... Men den i toppen er væk. Du ved den hvor browser linjen er....
Hun har trykket F11
Rose <3 skriver: ja også den.... Men den i toppen er væk. Du ved den hvor browser linjen er....
Jeps, F11 - så er browserlinien tilbage og forhåbentlig også den i bunden?
Elsker den slags indlæg, det er altså lidt sjovt. (for os, nok ikke så meget for dig)
Skouboe skriver: Hun har trykket F11
Hvorfor mon hun har trykket på den... Dumme barn
Metchen skriver: Elsker den slags indlæg, det er altså lidt sjovt. (for os, nok ikke så meget for dig)
AnneBJ skriver: Jeps, F11 - så er browserlinien tilbage og forhåbentlig også den i bunden?
Jeps wupti så er min computer normal igen.... Jeg TAKKER mange gange
Rose <3 skriver: Jeps wupti så er min computer normal igen.... Jeg TAKKER mange gange
Anytime!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128