er jeg den eneste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

skomat

Rebecca55 skriver:

Mine bryster gør også virkelig ondt når det er koldt, så hader at være ude i frost vejr. Det er heldigvis blevet lidt bedre med tiden, men det er absolut ikke rart... Tror det er meget normalt.

oki det er godt at høre

det er jo også mega koldt udenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

SussieThyssen

skomat skriver:

mine bryst vorter er mega ømme og i sær når jeg kommer ude fra, det er som om de fryser til is

og er nød til at hoppe i et varmt bad for at tø dem op, er det helt normalt?

Ja..det er helt normalt.
Men et lille tip som jeg har brugt og har siden anbefalet til mange piger, og som har været utroligt glade for, skal du have...så kan du jo selv om, om du vil prøve det af.
Du kan købe nogle store ammeindlæg af uld og bruge inde i dine BH'er. De er guddommelige, og så har du dem til, når du har født, for også der vil ammeindlæggene af uld forebygge brystbetændelse og mælkeknuder.
De holder brystvorterne varme og bløde og sidder så tæt, at stoffet ikke gnider mod dem og irriterer dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. februar 2011

skomat

SussieThyssen skriver:

Ja..det er helt normalt.
Men et lille tip som jeg har brugt og har siden anbefalet til mange piger, og som har været utroligt glade for, skal du have...så kan du jo selv om, om du vil prøve det af.
Du kan købe nogle store ammeindlæg af uld og bruge inde i dine BH'er. De er guddommelige, og så har du dem til, når du har født, for også der vil ammeindlæggene af uld forebygge brystbetændelse og mælkeknuder.
De holder brystvorterne varme og bløde og sidder så tæt, at stoffet ikke gnider mod dem og irriterer dem.

Kærligst
Sussie

mange tak for rådet, det vil jeg da helt klart prøve

det andet er jo ikke til at holde ud

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

skomat skriver:

mange tak for rådet, det vil jeg da helt klart prøve

det andet er jo ikke til at holde ud

Hvis du vil vide hvor du får dem, så skriv til min datter Charlotte..profilnavn: celkt
og spørg.
Bare hils fra mig

Anmeld

23. februar 2011

skomat

SussieThyssen skriver:

Hvis du vil vide hvor du får dem, så skriv til min datter Charlotte..profilnavn: celkt
og spørg.
Bare hils fra mig

mange takker

Anmeld

23. februar 2011

Steph_Laurits

SussieThyssen skriver:

og spørg.
Bare hils fra mig

De fåes bl.a. i babysam (gjorde de ihvert fald da jeg arbejdede der)

Anmeld

23. februar 2011

skomat

StephanieJ skriver:

De fåes bl.a. i babysam (gjorde de ihvert fald da jeg arbejdede der)

takker det vil jeg da prøve

Anmeld

23. februar 2011

Thereseh

skomat skriver:

mine bryst vorter er mega ømme og i sær når jeg kommer ude fra, det er som om de fryser til is

Sådan er mine også ! Jeg har købt ammeindlæg i uld/silke, som jeg bruger som ekstra fyld i BH'en. De luner rigtig godt 

Anmeld

23. februar 2011

MaybeBaby

skomat skriver:

Puha jeg har hund og de der laaange gåture og så ind i varmen kan absolut også godt mærkes. Så hvis du er gravid er det meget normalt. Ligesom at sove i telt i Sibirien og have glemt sine brystvorter udenfor natten over! Jeg bruger en rispose ting, man kan varme i mikroovnen, så smelter de ligesom igen

KOM SÅ FORÅR!

/Mette

Anmeld

23. februar 2011

skomat

MaybeBaby skriver:

Puha jeg har hund og de der laaange gåture og så ind i varmen kan absolut også godt mærkes. Så hvis du er gravid er det meget normalt. Ligesom at sove i telt i Sibirien og have glemt sine brystvorter udenfor natten over! Jeg bruger en rispose ting, man kan varme i mikroovnen, så smelter de ligesom igen

KOM SÅ FORÅR!

/Mette

smiler ja mit problem er det sammen som dit har også hund

det var en god ide med sådan en rispose takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.