er jeg den eneste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.075 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

skomat

mine bryst vorter er mega ømme og i sær når jeg kommer ude fra, det er som om de fryser til is

og er nød til at hoppe i et varmt bad for at tø dem op, er det helt normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Den lykkelige

Ja hvis du er gravid..  Jeg havde det på samme måde fra uge 6 og til ca uge 28  Avs.... Men har det ellers ikke sådan...

Anmeld

22. februar 2011

Troldemommi

Jeg har også tit ømme babser :-) så varmer kæresten min varmepude i microovnen og så ligger jeg den på babserne og så går det ret hurtigt over igen :-)

go aften til alle :-)

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Mine brystvorter er virkelig også ømme her i graviditeten. Skynder mig at varme dem op når det begynder at gøre ondt, og hvis et bad hjælpe dig, så bad bad bad

Anmeld

22. februar 2011

sweet

er selv kun meget tidlig i graviditeten.. 5+0 men jeg fandt ud af det ved at mine babser gjorde vildt ondt og havde en brændene fornemmelse i vorterne.. av av

Anmeld

22. februar 2011

NessaXenia

jeg har normalt ikke ondt i brysterne derhjemme, men ligså snart jeg træder udenfor døren og det er koldt, så kan jeg ellers lige love for de gør nas og brystvorterne svier og gør ondt

Anmeld

22. februar 2011

CeViss

Jeg havde samme problem i graviditeten

Anmeld

22. februar 2011

birthee

Måske det ville være godt med nogle amme-indlæg med noget uld i den her kulde??? Ved godt det lyder underligt, men synes da I skulle prøve det... det er bedre end at rende og fryse...

Anmeld

22. februar 2011

skomat

jeg takker mange gange for alle jeres svar ;-)

så er det jo meget normalt når man er gravid

men det er jo det vær

Anmeld

23. februar 2011

Rebecca55

skomat skriver:

mine bryst vorter er mega ømme og i sær når jeg kommer ude fra, det er som om de fryser til is

og er nød til at hoppe i et varmt bad for at tø dem op, er det helt normalt?

Mine bryster gør også virkelig ondt når det er koldt, så hader at være ude i frost vejr. Det er heldigvis blevet lidt bedre med tiden, men det er absolut ikke rart... Tror det er meget normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.