Anbefal en ansigtscreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

har tilgengæld hørt godt om det, ku godt være man sku prøve lykken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

FrkDitte

Jeg bruger et mærke der hedder Suki skin care, det er 100% økologisk. Jeg har købt det hos pureshop.dk

Jeg har ikke problemer med min hud, så bruger bare en helt alm. dagcreme derfra, men ved de også har cremer/serumer til problemhud. http://pureshop.dk/?pid=28

De er lidt dyre, men jeg synes den jeg bruger er supergod og giver en flot hud. Jeg bruger ikke andet end dagcreme. (renser heller ikke huden morgen og aften )

Min egen teori er at man osse kan stresse huden for meget, med alt mulig creme/tonic, lotion osv...

Men vejret kan osse spille ind, så når der har været tørt og koldt længe så bliver huden også lidt sart..

Men håber du finder en løsning

Knus D.

Anmeld

22. februar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg lider af ekstremt tør hud hele året igennem, og har nærmest prøvet alt føler jeg... jeg startede med de billige mærker man kan købe i kvickly, eller superbrugsen, gik over til matas produkter og videre til apoteket men har enndu ikke fundet noget der fjerner den tørhed jeg har i ansigtet det genere mig meget da det klør hele tiden og jeg har det næsten som om at jeg kan pille flager af hele tiden af bare tørt hud det er ulækkert og kan slet ikke beskrive det. har i nogen gode idéer til hvad jeg kan prøve? for er ved at være rastløs.

Jeg bruger beauty pacific! Jeg bruger ansigtcremen nu, menner blev faktisk anbefalet at bruge deres body lotion til ansigtet! Det gjorde jeg i en periode og nu kan jeg nøjes med ansigtscremen!

Anmeld

22. februar 2011

Faith

Jeg synes Tromborg laver nogle gode cremer.

Anmeld

22. februar 2011

Lone Jakobsen

jeg bruger decubal recover eller original

Anmeld

22. februar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg lider af ekstremt tør hud hele året igennem, og har nærmest prøvet alt føler jeg... jeg startede med de billige mærker man kan købe i kvickly, eller superbrugsen, gik over til matas produkter og videre til apoteket men har enndu ikke fundet noget der fjerner den tørhed jeg har i ansigtet det genere mig meget da det klør hele tiden og jeg har det næsten som om at jeg kan pille flager af hele tiden af bare tørt hud det er ulækkert og kan slet ikke beskrive det. har i nogen gode idéer til hvad jeg kan prøve? for er ved at være rastløs.

Jeg har det problem at min hud er rigtig tør, men den fedter også! Og den absolut eneste creme der har virket 100 % for mig, er den lille, lysegrønne creme fra tiger! Uden parfume og parabener. Tror bare det er en body lotion. Og så er den i rejsestørrelse. I Randers har de den ikke mere, så jeg er på spanden. Har testet en ny, som min søster har stående, og den har virket OK den ene gang jeg har prøvet det. Det er et discountmærke, men det gør det jo egentlig bare bedre, men hensyn til prisen 

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg har det problem at min hud er rigtig tør, men den fedter også! Og den absolut eneste creme der har virket 100 % for mig, er den lille, lysegrønne creme fra tiger! Uden parfume og parabener. Tror bare det er en body lotion. Og så er den i rejsestørrelse. I Randers har de den ikke mere, så jeg er på spanden. Har testet en ny, som min søster har stående, og den har virket OK den ene gang jeg har prøvet det. Det er et discountmærke, men det gør det jo egentlig bare bedre, men hensyn til prisen 

mener du den billige butik - tiger? for hvis, så vidste jeg ikke de førte cremer osv...

Anmeld

22. februar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

mener du den billige butik - tiger? for hvis, så vidste jeg ikke de førte cremer osv...

Jep, det gør jeg nemlig! Nogle gange har de en masse produkter, og så må man hamstre!!  De er nemlig bare super gode, billige og neutrale. 

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Diors HYDRALIFE til tør hud er fantastisk. OG de tilhørende renseprodkter til tør hud. Og produkterne kan bruges af gravide. De giver masser af fugt og ndeholder ikke parabener, som mange gravide ikke vil have

Anmeld

22. februar 2011

Muffinmus

Dermalogica er jeg helt vild med, lækker konsistens og blød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.