Anonym skriver:
Jeg lider af ekstremt tør hud hele året igennem, og har nærmest prøvet alt føler jeg... jeg startede med de billige mærker man kan købe i kvickly, eller superbrugsen, gik over til matas produkter og videre til apoteket men har enndu ikke fundet noget der fjerner den tørhed jeg har i ansigtet det genere mig meget da det klør hele tiden og jeg har det næsten som om at jeg kan pille flager af hele tiden af bare tørt hud det er ulækkert og kan slet ikke beskrive det. har i nogen gode idéer til hvad jeg kan prøve? for er ved at være rastløs.
Skrubbecreme en gang om ugen .. Ansigtsmaske en gang om ugen .. Også dagcreme og natcreme ..
Jeg havde RIGTIG tør hud , nok pga min graviditet for det var i starten af den det kom , såå jeg investerede i 2 cremer og en skrubbecreme fra Ole Henriksen - jeg brugte også hans cremer før graviditeten , bare en anden slags , så jeg vidste det var pengene værd ..
Til min tørre hud købte jeg
Skin Insulator Creme SPF 15 .. som dagcreme
Nuture Me Creme .. som natcreme
New Beginning Scrub .. som skrubbecreme
Jeg ville nok også havde købt skintonic eller noget renselotion , men havde ikke lige pengene til det på daværende tidspunkt 
Men bestil det på nettet fra England , det gør jeg , og du kan spare 100-200 kr 
Anmeld