Hvad man offentliggøre på fjæsen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Happiness

Dusty skriver:

Nu er det jo HENDES fb- jeg bifaler bestemt ikke at spontane aborter er noget man jubler over på fb og kunne ikke selv finde på det- men hvis hun er glad og lettet skal andre vel ikke bestemme at det må hun ikke indrømme..

Det er self. rigitgt. Men ville aldrig skrive noget på min facebook, der kunne såre andre. Når hun nu ved andre kæmper for at blive gravide.

Men folk er forskellige. Og selvfølgelig bestemmer man selv hvad man vil skrive Jeg kan jo ikke gøre mig til herre overfor hende. Nok bare mine hormoner der går helt agurk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

LinLin

MaybeMe skriver:

Jamen det er da sikkert også det bedste. Og ja man vælger jo selv hvad man skriver.

Jeg ville nok bare ik have valgt det.

Nej, det ville jeg heller ikke! Men diktere hvad andre må skrive - vil jeg heller ikke

Og så synes jeg i øvrigt ikke at man (altid) skal hensyn til andres situation når man skriver noget - om det er på fb, herinde eller andre steder!

Anmeld

22. februar 2011

wamse

Jeg ser intet problem i det. Hendes profil, og derfor også hendes sorger/glæder osv der skrives om.

Altså det er rigtig synd for de som ikke kan få børn, men det gør jo ikke hendes glæde forkert, for hun forholder sig til hendes egen situation.

Jeg kan sagtens unde mine venner at glæde sig over noget, som jeg måske selv mangler. Jeg har da fx ikke en kæreste, og føler mig da nogen gange ret ensom, men derfor må venner jo godt glæde sig over deres kærlighed.

Jeg ved godt, at jeg er ret åben omkring mit privatliv, men der står heller intet, jeg ikke kan stå ved in real life

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

wamse skriver:

Jeg ser intet problem i det. Hendes profil, og derfor også hendes sorger/glæder osv der skrives om.

Altså det er rigtig synd for de som ikke kan få børn, men det gør jo ikke hendes glæde forkert, for hun forholder sig til hendes egen situation.

Jeg kan sagtens unde mine venner at glæde sig over noget, som jeg måske selv mangler. Jeg har da fx ikke en kæreste, og føler mig da nogen gange ret ensom, men derfor må venner jo godt glæde sig over deres kærlighed.

Jeg ved godt, at jeg er ret åben omkring mit privatliv, men der står heller intet, jeg ikke kan stå ved in real life

Det er nok bare mig. Skriver næsten ik noget personligt i min status

Kan da også glæde mig over noget andre får som jeg ik har. Men personligt ville jeg ik skrive sådan. Hun har sin gode ret til at være glad for det. Men... ja....

Graviditetshormonerne hamrer på livét løs Så de er nok med til at forarge mig

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

DAs mor skriver:

Nej, det ville jeg heller ikke! Men diktere hvad andre må skrive - vil jeg heller ikke

Og så synes jeg i øvrigt ikke at man (altid) skal hensyn til andres situation når man skriver noget - om det er på fb, herinde eller andre steder!

Ja, jeg skal jo heller ik gøre mig til herre over hvad hun skriver Det er jo kun op til hende!

Men jeg synes stadig man skal tænke over det.

Anmeld

22. februar 2011

wamse

MaybeMe skriver:

Det er nok bare mig. Skriver næsten ik noget personligt i min status

Kan da også glæde mig over noget andre får som jeg ik har. Men personligt ville jeg ik skrive sådan. Hun har sin gode ret til at være glad for det. Men... ja....

Graviditetshormonerne hamrer på livét løs Så de er nok med til at forarge mig

Hvis jeg sad med en baby i maven, så ville det helt sikkert også røre mig 

Men det løb er heldigvis overstået for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.