Hvad man offentliggøre på fjæsen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Happiness

Har lige set en "vens" status på Facebook, hvor der står at hun har brugt sin dag på hospital og hos lægen... Folk spørger så bekymret ind til hvad der er sket.

Så skriver hun: Jeg har lige haft en spontan abort, så behøver jeg ik tænke mere på det

Say what?!?! Er det bare mine graviditetshormoner der synes det er lige lovlig groft at skrive sådan........ Eller det bare er lige i overkanten at skrive til offebntlig skue på fjæsen?

Overvejede at skrive en kommentar til det, men jeg får jo ingenting ud af det, så lod være, men blev sgu meget paf der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Sabina92

MaybeMe skriver:

Har lige set en "vens" status på Facebook, hvor der står at hun har brugt sin dag på hospital og hos lægen... Folk spørger så bekymret ind til hvad der er sket.

Så skriver hun: Jeg har lige haft en spontan abort, så behøver jeg ik tænke mere på det

Say what?!?! Er det bare mine graviditetshormoner der synes det er lige lovlig groft at skrive sådan........ Eller det bare er lige i overkanten at skrive til offebntlig skue på fjæsen?

Overvejede at skrive en kommentar til det, men jeg får jo ingenting ud af det, så lod være, men blev sgu meget paf der!

folk vælger jo selv hvor meget de vil ud med

Anmeld

22. februar 2011

Nalle

Altså, har jeg forstået det rigtigt, at hun nærmest jubler over hun ikke er gravid længere?! Omg..

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

Sabina92 skriver:

folk vælger jo selv hvor meget de vil ud med

Ja, men blev sgu lidt forarget. Også derfor jeg ik kommenterede det.

Vi har bare mange fælles venner der forsøger at få børn, og har forsøgt længe!

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

Nalle skriver:

Altså, har jeg forstået det rigtigt, at hun nærmest jubler over hun ikke er gravid længere?! Omg..

Ja. Sådan læser jeg det. Synes bare det er forkert at juble i et åbent forum om sådan noget!

Især når man har fælles venner, der har forsøgt sig i flere år!

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Tjaaa...trist er det, når folk ikke har pli i de ting, der skrives på FB...suk!

Utroligt, hvad der rent faktisk bliver sagt der.
Man bør tænke sig om, men det er der desværre mange, der ikke gør.
Og...må da indrømme, at jeg nok ville have smidt en kommentar til lige netop den...så måtte hun blive sur eller ej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. februar 2011

LinLin

man kan jo skrive lige hvad man vil...

Men det lyder da som om at det var det bedste for hende - at hun ikke ville være gravid og så bare ville ud med sin glæde!

Vil ikke sige jeg synes det er passende, prøver bare at sætte mig i hendes sted...

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...trist er det, når folk ikke har pli i de ting, der skrives på FB...suk!

Utroligt, hvad der rent faktisk bliver sagt der.
Man bør tænke sig om, men det er der desværre mange, der ikke gør.
Og...må da indrømme, at jeg nok ville have smidt en kommentar til lige netop den...så måtte hun blive sur eller ej.

Kærligst
Sussie

Der var en anden der skrev en kommentar til det. Hvor hun bare skrev: Jamen hvad skal jeg sige, det er jo for det bedste...

Hvad med slet ikke at skrive det....

Men sådan er vi jo forskellige. Kunne bare aldrig skrive noget så personligt i en statusopdatering.

Anmeld

22. februar 2011

Happiness

DAs mor skriver:

man kan jo skrive lige hvad man vil...

Men det lyder da som om at det var det bedste for hende - at hun ikke ville være gravid og så bare ville ud med sin glæde!

Vil ikke sige jeg synes det er passende, prøver bare at sætte mig i hendes sted...

Jamen det er da sikkert også det bedste. Og ja man vælger jo selv hvad man skriver.

Jeg ville nok bare ik have valgt det.

Anmeld

22. februar 2011

Tkcuf

Nu er det jo HENDES fb- jeg bifaler bestemt ikke at spontane aborter er noget man jubler over på fb og kunne ikke selv finde på det- men hvis hun er glad og lettet skal andre vel ikke bestemme at det må hun ikke indrømme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.