Stikpiller mod kvalme, nogen erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Filippa & Liva

AnneBJ skriver:

Du må købe mine? De hjalp ikke mig, men har hørt mange have gode erfaringer... Jeg gav 125 for et sæt, og har brugt dem ca. 5 dage. 

det vil jeg da gerne..

Er det dem som hedder Seaband armbånd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

nå for søren.. jamen så aner jeg ikke hvad de hedder for det er det eneste som står på pakken. men håber de kan hjælpe. 

Håber jeg også for dig, for det er da ikke rart med kvalme. Det var også mere, hvis du skulle "have" det rigtige navn på, hvis du skulle høre folks erfaringer, med lige præcis den slags

Går det ellers godt med graviditeten ?

Glæder mig så meget til det bliver min tur

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

BigBabyWish skriver:

Ja, det kan være lidt hårdt at ligge ned dagligt pga. slem kvalme..  man må bare tænke på det dejlige der kommer ud af det i sidste ende..

Ja der er ikk andet for..
Jeg kan også huske at jeg syntes det ville blive en laaang graviditet med alt den kvalme.. men i dag der kan jeg ikk huske det som så slemt

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

BigBabyWish skriver:

det vil jeg da gerne..

Er det dem som hedder Seaband armbånd??

Ja lige præcis  

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Håber jeg også for dig, for det er da ikke rart med kvalme. Det var også mere, hvis du skulle "have" det rigtige navn på, hvis du skulle høre folks erfaringer, med lige præcis den slags

Går det ellers godt med graviditeten ?

Glæder mig så meget til det bliver min tur

Ja, det var godt du skrev det...men der står ikke rigtig så meget på den pakke piller jeg har fået, kun hvad der er i dem.

Jeg håber også de kan hjælpe!

Udover den slemme kvalme, går det stille og rolig fremad.. Selve det at være gravid er jo en ubeskrivelig dejlig følelse men kvalmen, opkastningerne, svimmelheden osv. kan være lidt hård.. Jeg ligger pt. sygemeldt pga. kvalmen.  meen, man må jo tænke på resultatet.

Håber snart at der vokser en dejlig lille spire i din mave også!

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

Lou87 skriver:

Ja der er ikk andet for..
Jeg kan også huske at jeg syntes det ville blive en laaang graviditet med alt den kvalme.. men i dag der kan jeg ikk huske det som så slemt

Ja, jeg indrømmer også at dagene nu her føles meeeeget lange og hårde..  man kan da håbe det værste går over efter de tre første måneder!

Anmeld

22. februar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Ja, det var godt du skrev det...men der står ikke rigtig så meget på den pakke piller jeg har fået, kun hvad der er i dem.

Jeg håber også de kan hjælpe!

Udover den slemme kvalme, går det stille og rolig fremad.. Selve det at være gravid er jo en ubeskrivelig dejlig følelse men kvalmen, opkastningerne, svimmelheden osv. kan være lidt hård.. Jeg ligger pt. sygemeldt pga. kvalmen.  meen, man må jo tænke på resultatet.

Håber snart at der vokser en dejlig lille spire i din mave også!

Håber virkelig for dig at pillerne hjælper.

Men dejligt at høre at det går godt trods alt. Det må være fantastisk at vide at ens lille baby vokser inde i en.

Håber virkelig også snart det er min tur

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Håber virkelig for dig at pillerne hjælper.

Men dejligt at høre at det går godt trods alt. Det må være fantastisk at vide at ens lille baby vokser inde i en.

Håber virkelig også snart det er min tur

Ja, det er en helt igennem fantastisk følelse.

Er det 5. måned I prøver nu?? Krydser for jer og sender babystøv afsted i jeres retning...

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

BigBabyWish skriver:

Ja, jeg indrømmer også at dagene nu her føles meeeeget lange og hårde..  man kan da håbe det værste går over efter de tre første måneder!

Tag en dag af gangen.. Ellers blir du måske skuffet..
Jeg gik sådan og håbede kvalmen gik over efter tre mån..
Men gjorde det først ca omkring de 4 mån..
Så den sidste måned var meget laaang med kvalme hele tiden!

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

AnneBJ skriver:

Ja lige præcis  

Dem vil jeg gerne prøve..

Virker de ubegrænset eller hvordan?

Hvad skal du have for dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.