Stikpiller mod kvalme, nogen erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.197 visninger
60 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Filippa & Liva

Hej piger..

Pga. meget kraftig og slem kvalme, vægttab og opkastninger har jeg nu fået nogle stikpiller fra lægen som skulle hjælpe..

De hedder Suppositorier, er der nogle som har erfaring med dem?? hvis ikke de hjælper mig inden for de næste par dage, bliver jeg sendt videre til akupunktur..

Knus.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

metski83

Hejsa

Jeg er jo ikke gravid, men Suppositorier betyder stikpiller, det er ikke navnet på dem

Ale stikpiller hedder det, på lægesprog

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

BigBabyWish skriver:

Hej piger..

Pga. meget kraftig og slem kvalme, vægttab og opkastninger har jeg nu fået nogle stikpiller fra lægen som skulle hjælpe..

De hedder Suppositorier, er der nogle som har erfaring med dem?? hvis ikke de hjælper mig inden for de næste par dage, bliver jeg sendt videre til akupunktur..

Knus.  

Har ikk prøvet nogen form for piller mod kvalmen..
Men kan huske jeg også led af det de første 3-4 mdr.

Jeg fik nogle "armbånd" af min svigermor som der sidder sådan en lille dut på. Det er et slags akupunktur armbånd, for den der dut åbenbart holder inde på et punkt på håndledet som afhjælper kvalmen.. de var gode til mig!
(hjælper blandt andet også på køresyge osv)

Tror de kan købes på apoteket eller lign.

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Jeg fik stikpiller af mærket Primperan. De tog kvalmen fint nok, men jeg blev simpelthen så træt! Desuden fik jeg ufatteligt meget uro i benene, begge helt kendte og almindelige bivirkninger af pillerne. 

De dage hvor jeg ikke engang kunne holde væske nede brugte jeg pillerne, men ellers gjorde jeg ikke, for jeg kunne godt sove fra kvalmen og så syntes jeg ikke der var grund til at tage medicin.

Håber de hjælper dig!

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

nå for søren.. jamen så aner jeg ikke hvad de hedder for det er det eneste som står på pakken. men håber de kan hjælpe. 

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

Lou87 skriver:

det kunne være jeg skulle prøve det armbånd, har godt hørt om det og lige nu er jeg modtagelig for alt der kan hjælpe mod min kvalme.. 

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

BigBabyWish skriver:

det kunne være jeg skulle prøve det armbånd, har godt hørt om det og lige nu er jeg modtagelig for alt der kan hjælpe mod min kvalme.. 

Du må købe mine? De hjalp ikke mig, men har hørt mange have gode erfaringer... Jeg gav 125 for et sæt, og har brugt dem ca. 5 dage. 

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

BigBabyWish skriver:

Haha det kan jeg godt forstå - det er træls

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

AnneBJ skriver:

dejligt at høre at de hjalp dig..  for puha kvalmen kan være slem.. 

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

Lou87 skriver:

Haha det kan jeg godt forstå - det er træls

Ja, det kan være lidt hårdt at ligge ned dagligt pga. slem kvalme..  man må bare tænke på det dejlige der kommer ud af det i sidste ende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.