tremmeseng fra ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Fru.Mäes <3

Vi har GULLIVER tremmesengen til Felix, fra IKEA - der kan siden tages af, når han bliver lidt ældre

Tror vi gave mellem 400 og 500 kr. for den..

Vi havde osse kig på den du snakker om, men blev enig om denne - da han kan bruge den længere. Og vi er SMADDER glade for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Dorthe1986

Her har vi købt hensvik fra ikea Den er godt nok ikke blevet brugt endnu, men samlet er den Og den er så fin og robust Så den anbefaler jeg...

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

Heidibh skriver:

Hov er da også den vi har så .. For det kan vores også :-)

Ihh alle de navne ;-)

Hehe ja det er IKK nemt

Anmeld

22. februar 2011

LinLin

Snefnug26 skriver:

Ja du har ret. Ville egentlig også helst have en hvor siden kan tages af og det kan den vidst ikke.. så giver jeg gerne et par 100 mere for den de har, der kan dét

Vi købte hensvik - den kostede 400 i sommer... Den er lukket i ende med matteret plast af en art - det kan jeg faktisk rigtigt godt lide selvom udskæringen ikke er super maskulin

Er det blevet aktuelt med babyseng!?

Anmeld

22. februar 2011

LinLin

Heidibh skriver:

Hov er da også den vi har så .. For det kan vores også :-)

Ihh alle de navne ;-)

ikea har da mere end een seng der kan det gulliver er helt alm "firkantet, så vidt jeg husker - hensvik har udskæring og plast i den ene ende i stedet for tremmer

Anmeld

22. februar 2011

FamilenStorm

DAs mor skriver:

ikea har da mere end een seng der kan det gulliver er helt alm "firkantet, så vidt jeg husker - hensvik har udskæring og plast i den ene ende i stedet for tremmer

Arh :-) Men er vidst Hensvik vi har så for den har det udskærring der :-)

Kan huske nu hvorfor vi valgte den og ikke den anden.. Jeg opdagede at den passede til det puslebord vi købte derude også :-) så synes jo det var meget rart at det passede sammen.. Smiler

Anmeld

22. februar 2011

LinLin

Heidibh skriver:

Arh :-) Men er vidst Hensvik vi har så for den har det udskærring der :-)

Kan huske nu hvorfor vi valgte den og ikke den anden.. Jeg opdagede at den passede til det puslebord vi købte derude også :-) så synes jo det var meget rart at det passede sammen.. Smiler

smart vi har ikke puslebord...

Jeg ville have  haft gulliver - syntes hensvik var lidt tøset men så var Hensvik altså lige 200 kr billigere i sommer, så det blev den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.