Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogen der har Sniglar tremmesengen fra Ikea, som vil anbefale den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den har jo vundet i tænks test for et par år siden, jeg ville selv have købt den men da vi kom til ikea havde de ikke fler så vi tog den der var lidt dyrere altså den der hedder gulliver og den er altså super god
Jeg har den og har en datter der er glad for den. Den virker godt for os, så kan hel klar anbefale den.
Den har fået super gode test resultater ved jeg, men vi købte en anden derudefra hvor siden kan tages af... Det er det eneste minus jeg kan se ved den!
Snefnug26 skriver: er der nogen der har Sniglar tremmesengen fra Ikea, som vil anbefale den?
Nej, men har Hensvik - den er go og fiiin
Nu jeg ikk hva den anden kan..Men denne kan hæves så bunden kommer længere op og kan ligeledes sænkes.. og kan få taget den ene side af senere så barnet selv kan stå ud.
Vi har den og er rigtig glade for den.
DAs mor skriver: Den har fået super gode test resultater ved jeg, men vi købte en anden derudefra hvor siden kan tages af... Det er det eneste minus jeg kan se ved den!
Ja du har ret. Ville egentlig også helst have en hvor siden kan tages af og det kan den vidst ikke.. så giver jeg gerne et par 100 mere for den de har, der kan dét
Vi har haft 3 af dem. Når børnene får en vis størrelse saver vi lidt tremme af i den ene side, så de selv kan kravle ind og ud af sengen
Lou87 skriver: Nej, men har Hensvik - den er go og fiiin Nu jeg ikk hva den anden kan..Men denne kan hæves så bunden kommer længere op og kan ligeledes sænkes.. og kan få taget den ene side af senere så barnet selv kan stå ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128