Babyklar skriver:
Hej D'damer derude 
er gravid i uge 26 - ville lige høre om der er nogen af jer, der døjer med en iskasneve i ballen/lår ?? hvad har i fået af råd for at minske den smerte det jo kan give ..
mit bliver faktisk kun værre og værre, jeg går på en kontor skole, hvor man sidder meget ned på en kontorstol, og jeg kan efter feieren kun max sidde 10min så får jeg ret ondt .. står så, så meget op som jeg kan, da det os bliver lidt hårdt i længenden.. 

Der er faktisk flere øvelser man kan lave. Den jeg kender som er mest effektiv, er denne:
Du skal ligge på ryggen med bøjede ben. Så tager du den ene fod henover dit andet knæ, tager ved dit ben og presser op mod maven. Så får man et stræk på ballen. Det er lidt svært at forklare.
Du kan også ligge på ryggen med bøjede ben, tage fat i begge ben ved knæet og presse dem ind mod maven. Det skulle også være en god øvelse.
Selvfølgelig har du en mave der går i vejen, men det skulle være muligt at lave øvelser alligevel 
Men det handler simpelthen om at lave øvelser, hvor du kan mærke at du får et stræk i ballen eller øvelser for lænden. Så man kan jo prøve sig frem 
Anmeld