iskasneve ? (staves)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Moar2011

Hej D'damer derude

er gravid i uge 26 - ville lige høre om der er nogen af jer, der døjer med en iskasneve i ballen/lår ?? hvad har i fået af råd for at minske den smerte det jo kan give ..

mit bliver faktisk kun værre og værre, jeg går på en kontor skole, hvor man sidder meget ned på en kontorstol, og jeg kan efter feieren kun max sidde 10min så får jeg ret ondt .. står så, så meget op som jeg kan, da det os bliver lidt hårdt i længenden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

bullerbassen

Døjede rigtig meget med det da jeg ventede mine tvillinger

Fik massage det kunne afhjælpe det en smule.

Det værste jeg kunne var at stå og ligge - det bedste var at gå gå gå lige så snart jeg stod stille var den gal.

Har desværre ingen gode råd - det er ikke særlig rart og gør mega nas

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Jeg har under begge graviditeter døjet med min ischiasnerve og specielt her anden gang, hvor jeg sad med da jeg skulle lave eksamensprojekt.

Det bliver helt klart provokeret af stillesiddende stillinger. Du kan gå til fysioterapeut få en henvisning via egen læge og den vej igennem forsøg at dulme smerterne.

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

bullerbassen skriver:

Døjede rigtig meget med det da jeg ventede mine tvillinger

Fik massage det kunne afhjælpe det en smule.

Det værste jeg kunne var at stå og ligge - det bedste var at gå gå gå lige så snart jeg stod stille var den gal.

Har desværre ingen gode råd - det er ikke særlig rart og gør mega nas

Lige præcis. når jeg sidder eller sover om natten, kommer det . men når jeg går eller står mærker jeg det ikke..

men ja kan kun give dig ret, det gør nas. heh ..

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

Tanja78 skriver:

Jeg har under begge graviditeter døjet med min ischiasnerve og specielt her anden gang, hvor jeg sad med da jeg skulle lave eksamensprojekt.

Det bliver helt klart provokeret af stillesiddende stillinger. Du kan gå til fysioterapeut få en henvisning via egen læge og den vej igennem forsøg at dulme smerterne.

det lyder bare dyret heh :p - er der slet ikk nogen ting, man kan lave ev øvelser eller ligende ?

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Babyklar skriver:

det lyder bare dyret heh :p - er der slet ikk nogen ting, man kan lave ev øvelser eller ligende ?

Jamen hvis du bliver henvist fra din egen læge, så er det jo gratis  Det er kun hvis du selv henvender dig uden henvisning at det koster. Jeg blev foreslået det dengang.

Der er ikke andet du kan gøre.

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

Tanja78 skriver:

Jamen hvis du bliver henvist fra din egen læge, så er det jo gratis  Det er kun hvis du selv henvender dig uden henvisning at det koster. Jeg blev foreslået det dengang.

Så må jeg få lægen til at kigge på det igen for hold da op hvor kan det gør nuller naller..

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Babyklar skriver:

Så må jeg få lægen til at kigge på det igen for hold da op hvor kan det gør nuller naller..

Ja og det bliver kun værre jo længere du kommer hen i graviditeten.

Der er kun en ting at gøre ringe til egen læge og bede om henvisning til fys grundet ømhed i isciasnerven

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

Tanja78 skriver:

Ja og det bliver kun værre jo længere du kommer hen i graviditeten.

Der er kun en ting at gøre ringe til egen læge og bede om henvisning til fys grundet ømhed i isciasnerven

Min læge er godt kla over det, for var dernede hvor jeg fortalte om det, godt nok var det ikke så slemt den gang, men der gav hun mig en øvelse, MEN synes ikk den er så god mere, eftersom mavsen os er kommet lidt i vejen.

Anmeld

22. februar 2011

Carina1977

Tanja78 skriver:

Det er altså ikke helt korrekt. Man skal altid have en henvisning til en fysioterapeut fra lægen. Men man skal stadig betale det det koster. Det er kun hvis man har en bestemt diagnose f.eks. sclerose som jeg har, at man kan få det vederlagsfri.

Min egen mor der bakser vældigt med ryggen efter et brud, skal helt selv betale for sit fysioterapi.

Så det er ikke gratis, men det er bestemt pengene værd, hvis man har så ondt, at ens hverdag bliver ødelagt af smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.