Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
første indskydelse er pelle hvenegård, men hun sagde jo at det var en lækker fyr.. så kan det sgu da ikke være ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: første indskydelse er pelle hvenegård, men hun sagde jo at det var en lækker fyr.. så kan det sgu da ikke være ham
Hahaha, hvor er du grov Han er da lækker
Anonym skriver: Ja, det kan jeg ikke helt benægte
Ja, det kan jeg ikke helt benægte
ejejej(;
Alberts/ skriver: ejejej(;
Jojojo
Anonym skriver: For et par år siden, så jeg den her lækre fyr, kom så til at score ham Nu skal jeg fandeme glo på ham hver dag, da han er kendt:/ Andre end mig der har scoret en kendt?!
For et par år siden, så jeg den her lækre fyr, kom så til at score ham
Nu skal jeg fandeme glo på ham hver dag, da han er kendt:/
Andre end mig der har scoret en kendt?!
Tæller det, hvis man fantaserer om at man har scoret en kendt For så skal jeg da nok komme med en lang list
Haha
Jacob&Kusuma skriver: Tæller det, hvis man fantaserer om at man har scoret en kendt For så skal jeg da nok komme med en lang list
Haha, neeej, det tæller ikke rigtigt, men kom da bare med nogle navne
Anonym skriver: Jojojo
syntes han er så slesk og "bøsset" ikk fordi jeg har noget imod bøsser overhovedet(;
Pelle er da VOLD LÆKKER.....
Hvis jeg var single så sprang jeg på ham da
Anonym skriver: Haha, neeej, det tæller ikke rigtigt, men kom da bare med nogle navne
Min kæreste kan kun grine af det jeg siger nu. Men jeg synes at de lidt ældre kendte er frække. Og jeg har da slet ikke noget imod at de er skaldede Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128