Ups:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Hvorfor tænker jeg bare Paradise Hotel?

Tja det ved jeg godt nok ikke Men har altså ikke taget hele eller en fra hotellet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tja det ved jeg godt nok ikke Men har altså ikke taget hele eller en fra hotellet

Men hvis det er en af de der børn fra PH, så tror jeg du kan tage det roligt...de er ikke mere kendte en at de snart er ukendte igen.. men det er vel heller ikke slemt, for det er vel en du synes om du har knaldet med eller?

Dem jeg har kendt som jeg indimellem ser i tv, dem synes jeg vildt godt om og synes både de er sjove og har noget klogt at sige...

Anmeld

22. februar 2011

ekzunz

Er det sport, musik, vært, skuespil eller??

Hvis du er nysgerrig kan du søge efter en gammel tråd, jeg kan ikke helt huske hvad den hedder, men hvis du søger efter starfucker, så kan de være den kommer frem....der er maaange gode historier...

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men hvis det er en af de der børn fra PH, så tror jeg du kan tage det roligt...de er ikke mere kendte en at de snart er ukendte igen.. men det er vel heller ikke slemt, for det er vel en du synes om du har knaldet med eller?

Dem jeg har kendt som jeg indimellem ser i tv, dem synes jeg vildt godt om og synes både de er sjove og har noget klogt at sige...

Var sgu helt småforelsket i ham Haha... Men det er ovre nu, har jo min dejlige mand nu

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Var sgu helt småforelsket i ham Haha... Men det er ovre nu, har jo min dejlige mand nu

Ok..så er det da dejligt du kan se lidt til ham..

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Er det sport, musik, vært, skuespil eller??

Hvis du er nysgerrig kan du søge efter en gammel tråd, jeg kan ikke helt huske hvad den hedder, men hvis du søger efter starfucker, så kan de være den kommer frem....der er maaange gode historier...

Haha, den tråd skal jeg ind og lure, måske er der andre der har været på ham

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

Peter Birch - Paradise Hotel???

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ok..så er det da dejligt du kan se lidt til ham..

Nej, slet ikke..... Må nok hellere fortælle det sure i den her historie, var utro med ham:/

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Peter Birch - Paradise Hotel???

Neeeej, puha da...

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Var det Pelle, som de andre skriver? Han virker lidt omklamrende

Jeg har også datet et par stykker af de "kendte" så kender godt til det med, at man ser dem til tider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.