Damn hvor jeg ikke orker det idag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

M.O.A.R.

Honnie's Wife:) skriver:

Tror desværre ikke der er nogle der kommer og ordner vores vasketøj for os:/ Vi må vidst selv igang..

Må vel hellere gå ned og se om jeg overhovedet kan få maskinerne idag, måske er de jo optaget HELE dagen

Det var da forsøget værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Nadia Foged

Tja jeg sidder så bare og passer min aktivering .Så ku jeg vælge mellem og sidde herude hver evig eneste dag fra 8.30-14.00 eller at tage dit vasketøj gjorde jeg det med glæde (vasketøj osv) for dette er jo bare

men ja BABY.DK har sådan en herlig effekt de dage hvor man faktisk skulle igang

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Nadia Foged skriver:

Tja jeg sidder så bare og passer min aktivering .Så ku jeg vælge mellem og sidde herude hver evig eneste dag fra 8.30-14.00 eller at tage dit vasketøj gjorde jeg det med glæde (vasketøj osv) for dette er jo bare

men ja BABY.DK har sådan en herlig effekt de dage hvor man faktisk skulle igang

Det lyder da dejligt, tager du fri imorgen så?? Hihi...

Er faktisk kun så super doven, fordi jeg bor på anden sal, og jeg skal ned i kælderen for at vaske, hihi... Burde vel gå til læge og få lidt medicin mod at være doven

Anmeld

22. februar 2011

Nadia Foged

Det lyder da dejligt, tager du fri imorgen så?? Hihi...

Er faktisk kun så super doven, fordi jeg bor på anden sal, og jeg skal ned i kælderen for at vaske, hihi... Burde vel gå til læge og få lidt medicin mod at være doven

Hvis ikke de trak i mine penge skulle jeg med glæde gøre det, nyder huslige pligter, aner ikke hvorfor, nok et gen arvet fra min kære mormor hvis ikke det var fordi de trak mine penge var jeg frisk

hehe medicin mod dovenskab, han vil nok bare sige KOM IGANG

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Okay, men så skal du også komme heeeel hjem til mig og tage mig i hånden, ellers sker der bare intet Hihi..

Vil godt give kaffe

Hvis du giver kaffe, så vil vi ski da heller ikke få lavet en hujende papfis...så vil vi jo bare sidde der og pladre
Så nok bedre at holde os to fra hinanden..i dag

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Nadia Foged skriver:

Hvis ikke de trak i mine penge skulle jeg med glæde gøre det, nyder huslige pligter, aner ikke hvorfor, nok et gen arvet fra min kære mormor hvis ikke det var fordi de trak mine penge var jeg frisk

hehe medicin mod dovenskab, han vil nok bare sige KOM IGANG

Kan du ikke give mig nogle af de gener, bare som gave eller sådan noget, kunne virkelig godt bruge dem Lysten til det huslige melder dig altid typisk lørdag eller søndag aften kl 23:/ Måske ved den huslige lyst, godt at det er alt for sent

Jeg tror også bare at han vil sige KOM IGANG Skal jeg virkelig rejse mig??

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Hvis du giver kaffe, så vil vi ski da heller ikke få lavet en hujende papfis...så vil vi jo bare sidde der og pladre
Så nok bedre at holde os to fra hinanden..i dag

Hmm, så drikker jeg bare min kaffe alene, det skal da ikke være det

Anmeld

22. februar 2011

Nadia Foged

Kan du ikke give mig nogle af de gener, bare som gave eller sådan noget, kunne virkelig godt bruge dem Lysten til det huslige melder dig altid typisk lørdag eller søndag aften kl 23:/ Måske ved den huslige lyst, godt at det er alt for sent

Jeg tror også bare at han vil sige KOM IGANG Skal jeg virkelig rejse mig??

Altid på ukristelige tidspunkter hvor man burde gå i seng - og når man så er vågen og bør lave noget vil man helst ligge og slappe af - total usportsligt

Meeeen ja må du nok hellere, tror desværre ikke nogle gør deet for dig -

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Hmm, så drikker jeg bare min kaffe alene, det skal da ikke være det

Hehe..men et knus får du fra en ligesindet...dovenskab rules

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Nadia Foged skriver:

Altid på ukristelige tidspunkter hvor man burde gå i seng - og når man så er vågen og bør lave noget vil man helst ligge og slappe af - total usportsligt

Meeeen ja må du nok hellere, tror desværre ikke nogle gør deet for dig -

Det kunne ikke blive mere typisk Hehe... Tror jeg må ringe manden hjem, så kan han tage computeren fra mig, og smide mig ned af trappen (med vasketøjet)

Det er virkelig sygt hvor afhæning man kan bliver af at sidde her, godt jeg ikke også har en face, så ville jeg da aldrig komme videre:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.