Damn hvor jeg ikke orker det idag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Darling<3

Havde en aftale med mig selv om at jeg skulle have vasket al vores tøj, men nu er jeg jo faldet i baby-hullet, og kan ikke komme op igen Manden er ikke hjemme, så computeren er min, og det udnytter jeg for fuld gas

Nogen der har alt for meget tid, som vil tage mit vasketøj? hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Honnie's Wife:) skriver:

Havde en aftale med mig selv om at jeg skulle have vasket al vores tøj, men nu er jeg jo faldet i baby-hullet, og kan ikke komme op igen Manden er ikke hjemme, så computeren er min, og det udnytter jeg for fuld gas

Hehe, det kender jeg godt

Har faktisk selv samme problem, og er min mand hjemme..

Sig lige til hvis der er nogen der melder sig frivilligt, så må de også gerne ordne mit

Anmeld

22. februar 2011

Laulund87

Er det nu jeg skal give jer total dårlig samvittighed og sige at jeg HAR ordnet vasketøj, støvsuget osv og nu sidder her??

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Nix...har det på samme måde selv..og skal have huset fyldt med mennesker fra torsdag kl 12 og 4 dage frem, så jeg har heller ikke tid til at sidde her.

OG SKAL VI SÅ TAGE HINANDEN I HÅNDEN OG KOMME IGANG????

LOOOL...kæmpeknus!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. februar 2011

An&Jo

uha, sådan kunne jeg også tit sidde i min barsel..

Men efter jeg er startet i skole igen så bliver ALT vasketøj udskudt til weekenderne så det kun er rengøring osv der skal ordnes i hverdagene da vi har hund og kat så skal der støvsuges hver dag..

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Er det nu jeg skal give jer total dårlig samvittighed og sige at jeg HAR ordnet vasketøj, støvsuget osv og nu sidder her??

Når nu du er færdig, så kan du jo komme og hjælpe mig lidt Hihi... Ville ønske at det var mig der bare kunne sidde og stene resten af dagen

Anmeld

22. februar 2011

Laulund87

Når nu du er færdig, så kan du jo komme og hjælpe mig lidt Hihi... Ville ønske at det var mig der bare kunne sidde og stene resten af dagen

Godt forsøgt

Datteren skal hentes nu, så det var alligevel ikke længe jeg kunne sidde her

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Nix...har det på samme måde selv..og skal have huset fyldt med mennesker fra torsdag kl 12 og 4 dage frem, så jeg har heller ikke tid til at sidde her.

OG SKAL VI SÅ TAGE HINANDEN I HÅNDEN OG KOMME IGANG????

LOOOL...kæmpeknus!!

Kærligst
Sussie

Okay, men så skal du også komme heeeel hjem til mig og tage mig i hånden, ellers sker der bare intet Hihi..

Vil godt give kaffe

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Godt forsøgt

Datteren skal hentes nu, så det var alligevel ikke længe jeg kunne sidde her

Prøvede også Gik den, så gik den

Vi kan da også bytte helt, jeg henter din datter, og du vasker mit tøj Vil meget hellere passe børn, end at være huslig lige nu

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

MaleneF skriver:

Hehe, det kender jeg godt

Har faktisk selv samme problem, og er min mand hjemme..

Sig lige til hvis der er nogen der melder sig frivilligt, så må de også gerne ordne mit

Tror desværre ikke der er nogle der kommer og ordner vores vasketøj for os:/ Vi må vidst selv igang..

Må vel hellere gå ned og se om jeg overhovedet kan få maskinerne idag, måske er de jo optaget HELE dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.