Alternativ til straf...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

<3

Dejligt link!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Hihi....ja, måske jeg er heldig...men tre mod en, så synes jeg lidt jeg har fortjent det, ikke..

Men de ender jo alle ud med at være stille og rolige og fornuftige voksne mennesker...mon ikke.. Faktisk lidt vildt at Jeppe bliver 14 år og jeg ikke har haft nogle konflikter, skænderier eller noget med ham, håber vi kører stilen hele vejen igennem..

det har du !

ja, jeppe er vist en meget speciel dreng - på den gode måde!

må sige, jeg glæder mig ikke så meget til 3 teenage-tøser om nogle år...... men håber vi kan få opdraget dem ordentligt inden den tid - vi gør vores bedste

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

det har du !

ja, jeppe er vist en meget speciel dreng - på den gode måde!

må sige, jeg glæder mig ikke så meget til 3 teenage-tøser om nogle år...... men håber vi kan få opdraget dem ordentligt inden den tid - vi gør vores bedste

He he...det skal nok blive sjovt...og altså sådan rigtigt, ikke bare ironisk, jeg ville elske sådan tre skøre teenage tøser..

Ja, jeppe er nok ikke som flertallet, men tror desværre også der er oplevelser der har gjort at de måske er blevet lidt for voksne på nogle områder... selvom de nu sagtens kan skændes og slås osv...så er der en del ting jeg gerne ville have skånet dem for..

Anmeld

22. februar 2011

K&S

super godt link...!

Anmeld

22. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

He he...det skal nok blive sjovt...og altså sådan rigtigt, ikke bare ironisk, jeg ville elske sådan tre skøre teenage tøser..

Ja, jeppe er nok ikke som flertallet, men tror desværre også der er oplevelser der har gjort at de måske er blevet lidt for voksne på nogle områder... selvom de nu sagtens kan skændes og slås osv...så er der en del ting jeg gerne ville have skånet dem for..

Åh ja.....

ja ja, man er jo forberedt, så det skal da nok blive sjovt som du siger men vi laver altdi sjov med det... 4 teenagere på een gang!! Simon skal i hvert fald ha sit eget badeværelse! Ellers kommer han da aldrig til!

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

Åh ja.....

ja ja, man er jo forberedt, så det skal da nok blive sjovt som du siger men vi laver altdi sjov med det... 4 teenagere på een gang!! Simon skal i hvert fald ha sit eget badeværelse! Ellers kommer han da aldrig til!

Jeg har hørt drenge som teenagere kan være lige så slemme som piger med at stå foran spejlet...ikke at jeg har oplevet det her endnu...Jeppe er ligeglad...han er så dejlig konservativ...den lille nørd...som nu er lige så høj som sin moar...ikke at det er meget men alligevel..

Anmeld

22. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Jeg har hørt drenge som teenagere kan være lige så slemme som piger med at stå foran spejlet...ikke at jeg har oplevet det her endnu...Jeppe er ligeglad...han er så dejlig konservativ...den lille nørd...som nu er lige så høj som sin moar...ikke at det er meget men alligevel..

Det er bare SÅ vildt!!!! at han er skudt i vejret på den måde! fedt!

Anmeld

22. februar 2011

Kloster

Pyhh......... Helt forkert har jeg ikke helt opdraget mine drenge... Har da nogle rigtige pædagogiske metoder, kan jeg læse...

Har dog en frygt for at især de store ender med at få en psykisk sygdom eftersom den opdragelsesmetode vi brugte sidst i 90'erne og starten af 2000 er helt umenneskeligt

Anmeld

22. februar 2011

Kloster

Har også gemt linket. Så kan jeg ligge det i gemmerne til mine børnebørn

Godt link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.