Alternativ til straf...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Aves.

Jeg går ikke ind for at straffe børn og har aldrig fundet det nødvendigt.....så ville lige dele de her råd med jer, de er ret gode, synes jeg.. For hvorfor straffe børn....?

http://www.terapeut.net/artikler/familie/straf.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SiLiMiMa

tak, Eva.

MEGET brugbart link! især med den 4-årige "jeg-vil-bestemme-selv-og-ikke-gøre-hvad-mor-og-far-siger-pige" vi "kæmper med" for tiden

knus heise

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

tak, Eva.

MEGET brugbart link! især med den 4-årige "jeg-vil-bestemme-selv-og-ikke-gøre-hvad-mor-og-far-siger-pige" vi "kæmper med" for tiden

knus heise

jeg synes også der var nogle gode råd og med god vejledning og forklaring..

Ja, de der 4 årige de er pænt selvstændige...

Anmeld

22. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

jeg synes også der var nogle gode råd og med god vejledning og forklaring..

Ja, de der 4 årige de er pænt selvstændige...

JA! Hold da op! Men lige så "pain-in-the-butt"-agtige, de kan være til tider, lige så superdejlige er de jo heldigvis.... men synes vi lige pt oplever for meget af det første

Anmeld

22. februar 2011

Koen.

en masse brugbare råd Vil gemme linket til lillepige når dertil at man skal "opdrage" hende, hun er 10 mdr¨nu så der går lige lidt inden hun forstår det

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

JA! Hold da op! Men lige så "pain-in-the-butt"-agtige, de kan være til tider, lige så superdejlige er de jo heldigvis.... men synes vi lige pt oplever for meget af det første

Jeg er ret heldig med Konrad,....ham har jeg slet ikke de der kampe med...men tror måske også (uden jeg rigtig har andet end lidt erfaringer fra egen barndom.. ) at drenge er lidt mere laid back..

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

lillespurv20 skriver:

en masse brugbare råd Vil gemme linket til lillepige når dertil at man skal "opdrage" hende, hun er 10 mdr¨nu så der går lige lidt inden hun forstår det

Ja, det er en ret god tankegang den der beskrives omkring de små mennesker og hvordan man behandler med respekt for dem og deres verden...jeg vil også læse dem jævnligt for lige at huske mig på dem, når drengene kan være trælse...

Anmeld

22. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Jeg er ret heldig med Konrad,....ham har jeg slet ikke de der kampe med...men tror måske også (uden jeg rigtig har andet end lidt erfaringer fra egen barndom.. ) at drenge er lidt mere laid back..

hmmmmm.... tror bare du er heldig

synes vi også har haft nogle ture med simon..... men han er  meget fornuftig nu hihi.... så der er håb forude.... med mindre piger er meget anderledes..... Line kan i hvert fald stadig være ret træls... hun ligner sin far - HAHAHA..... tror maia er den mest "konrad"-agtige, men det vil jo vise sig

Anmeld

22. februar 2011

Lisette 84

Rigtig godt link du gav os der.... Det gemmer jeg lige...

Taaak

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

hmmmmm.... tror bare du er heldig

synes vi også har haft nogle ture med simon..... men han er  meget fornuftig nu hihi.... så der er håb forude.... med mindre piger er meget anderledes..... Line kan i hvert fald stadig være ret træls... hun ligner sin far - HAHAHA..... tror maia er den mest "konrad"-agtige, men det vil jo vise sig

Hihi....ja, måske jeg er heldig...men tre mod en, så synes jeg lidt jeg har fortjent det, ikke..

Men de ender jo alle ud med at være stille og rolige og fornuftige voksne mennesker...mon ikke.. Faktisk lidt vildt at Jeppe bliver 14 år og jeg ikke har haft nogle konflikter, skænderier eller noget med ham, håber vi kører stilen hele vejen igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.