Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Mange folk siger jo også at de næsten ikke kan nænne at skære igennem sådan en fin kage. Det problem tror jeg slet ikke de fleste kagebagere har! Tillader mig lige at citere SifBeth: Efter sådan en hel dag er jeg klar til myrde kagen. Jeg skal personligt gerne stikke kniven i dens smørhjerte og vride rundt mens jeg råber “HVORDAN FØLES DET? HVA? DIN FUCKING BITCH! TAG DEN OG DEN OG DENnnmmmm chokolade.”
Mange folk siger jo også at de næsten ikke kan nænne at skære igennem sådan en fin kage.
Det problem tror jeg slet ikke de fleste kagebagere har!
Tillader mig lige at citere SifBeth:
Efter sådan en hel dag er jeg klar til myrde kagen. Jeg skal personligt gerne stikke kniven i dens smørhjerte og vride rundt mens jeg råber “HVORDAN FØLES DET? HVA? DIN FUCKING BITCH! TAG DEN OG DEN OG DENnnmmmm chokolade.”
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valkyrien skriver: Du skal være så velkommen til at ringe og have mig med. hihi Tror på du nok skal få en fin lille kage ud af det.
Du skal være så velkommen til at ringe og have mig med. hihi
Tror på du nok skal få en fin lille kage ud af det.
tak, søde.... jeg vil gøre en indsats. det må sgu være det vigtigste...
Baby-støv skriver: tak, søde.... jeg vil gøre en indsats. det må sgu være det vigtigste...
Ja, og uanset hvad vil hun jo altid blive glad for tanken!
ZamanogDania skriver: Jeg synes da den er super flot. Du skal da være stoltBare jeg vidste hvordan man laver etage kagerKnus Zaman
Jeg synes da den er super flot. Du skal da være stoltBare jeg vidste hvordan man laver etage kagerKnus Zaman
Tak søde.
Sugerør, som afstivere ned i kagen og så den anden kage ovenpå. Så nemt er det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128