Valentinskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Manakauapo

Lavede denne kage til  Valentinsdag  her for et par uger siden. Er ikke helt så stolt af den. Syntes alt gik galt med den.

Men her kommer den alligevel:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

roenlund

Jeg synes nu den er rigtig flot

Du har ikke nogen billeder taget før du stabler, kunne rigtig godt tænke mig at se hvordan det gøres...

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

roenlund skriver:

Jeg synes nu den er rigtig flot

Du har ikke nogen billeder taget før du stabler, kunne rigtig godt tænke mig at se hvordan det gøres...

Nej, det har jeg desværre ikke.  Det må jeg huske til næste gang

Og tak skal du have.  

Anmeld

22. februar 2011

twinny

synes den er rigtig rigtig flot... gid jeg kunne lade sådan nogle kager...

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

Baby-støv skriver:

synes den er rigtig rigtig flot... gid jeg kunne lade sådan nogle kager...

Taaak

Det hele er jo selvlært, så det er da bare om at komme igang søde!

Anmeld

22. februar 2011

twinny

Valkyrien skriver:

Taaak

Det hele er jo selvlært, så det er da bare om at komme igang søde!

hehe.... ja, men nu har jeg bare ingen tålmodighed overhovedet. Så der ryger nok en kage igennem lokalet, hvis det ikk fungerer første gang..  

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

Baby-støv skriver:

hehe.... ja, men nu har jeg bare ingen tålmodighed overhovedet. Så der ryger nok en kage igennem lokalet, hvis det ikk fungerer første gang..  

Haha.. Hvor du dog minder om mig!

Tror også rigtig mange har det på samme måde. Jeg kan sagtens stå og bande og råbe og skrige af en kage, hvis den bare så meget som irriterende én eneste gang!

Folk må jo tro man er lettere sindsyg..

Anmeld

22. februar 2011

twinny

Valkyrien skriver:

Tror også rigtig mange har det på samme måde. Jeg kan sagtens stå og bande og råbe og skrige af en kage, hvis den bare så meget som irriterende én eneste gang!

haha... naboerne tror bare man er igang med at slå en eller anden ihjel...  også er det bare en sk*de kage....

Ej, jeg har sat mig for at lave en, når min mormor har fødselsdag til sommer. Det skal bare være en lille fine en.... aner bare ikk hvor jeg skal starte henne... Jeg ringer lige til dig og har dig i røret hele tiden...

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

Valkyrien skriver:

Mange folk siger jo også at de næsten ikke kan nænne at skære igennem sådan en fin kage.

Det problem tror jeg slet ikke de fleste kagebagere har!

Tillader mig lige at citere SifBeth:

Efter sådan en hel dag er jeg klar til myrde kagen. Jeg skal personligt gerne stikke kniven i dens smørhjerte og vride rundt mens jeg råber “HVORDAN FØLES DET? HVA? DIN FUCKING BITCH! TAG DEN  OG DEN OG DENnnmmmm chokolade.”

Anmeld

22. februar 2011

Manakauapo

Baby-støv skriver:

haha... naboerne tror bare man er igang med at slå en eller anden ihjel...  også er det bare en sk*de kage....

Ej, jeg har sat mig for at lave en, når min mormor har fødselsdag til sommer. Det skal bare være en lille fine en.... aner bare ikk hvor jeg skal starte henne... Jeg ringer lige til dig og har dig i røret hele tiden...

Du skal være så velkommen til at ringe og have mig med.  hihi

Tror på du nok skal få en fin lille kage ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.