Hvor længe nr. 2 :-) Prøver lige igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

maria_wlt

Har ikke stemt noget da vi ikke gik i gang... Det skete bare 8 mdr efter Tristan blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Dictes mor

Gaia skriver:

Hvor længe gik der 2. gang fra I bygyndte på projekt baby til I var gravide? Har hørt at det kan tage længere tid 2. gang, Hvad var jeres erfaring?

Uh det håber jeg sørme ikke du har ret i, altså at det tager længere tid med nummer to end med nummer et, for her tog det 3½ år at få nummer et, og det skulle da gerne gå hurtigere med nummer to, hvis vi nogensinde får en til, det vil tiden vise.

Anmeld

22. februar 2011

ekzunz

Jeg har stemt blankt, da jeg blev uplanlagt gravid da Lukas var 6 mdr.

Men det tog en del tid at lave Lukas, der prøvede vi i 6-8 mdr, og med nr. 2 var det 2. gang vi havde sex efter fødslen...

Anmeld

22. februar 2011

Gaia

DAs mor skriver:

Jeg tror ærligt talt ikke du kan bruge afstemningen til "noget" ifht det du skriver  

Et par i min mødregruppe fik den første i første forsøg, men måtte efter 1½ års forsøg have hjælp til nr 2. Et andet forsøgte 2 år med den første og var skrevet op (eller hvad det hedder) til behandling, da det så lykkedes naturligt - de fik nummer to i første forsøg

Men jeg kan godt forstå du gerne vil (forsøge at) planlægge

Ja jeg har nok en svaghed for at jeg godt kan lide at planlægge. er ik så god til at tage tingene som de kommer. men burde jo nok bare se hvad tiden bringer, og hvornår det vil være mest praktisk at begynde.

Anmeld

22. februar 2011

Gaia

Dictes mor skriver:

Uh det håber jeg sørme ikke du har ret i, altså at det tager længere tid med nummer to end med nummer et, for her tog det 3½ år at få nummer et, og det skulle da gerne gå hurtigere med nummer to, hvis vi nogensinde får en til, det vil tiden vise.

Jeg håber godt nok også at vi ik skal vente alt for længe på positiv testen, når vi engang begynder.

Anmeld

22. februar 2011

JustAnotherName

Stoppede med pillerne (havde sex EÈN gang) og stod knap 3 uger efter med en positiv test. Så det skete med det samme!!

Men da vi prøvede på at få nr. 1, gik der ½ år (endte i SA), og så yderligere ½ år, før det lykkedes. Så jeg havde nok forventet, at det ville tage længere tid, da vi prøvede på, at lave nr. 2.

Jeg syntes dog efterfølgende, at jeg i mange tilfælde har hørt om, at det bare går meget hurtigere med barn nr. 2 .......måske fordi man ikke er nær så "desperat" i forsøget, som man nok tit bliver, når det gælder med første barn .....Altså, jeg tror måske man er lidt mere afslappet omkring det anden gang, og det derfor nemmere sker ?!!?   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.