Anonym skriver:
Forstår hvad du mener - men det var mere for at forklare at hun i vores unge dage altid fik ting før mig og jeg var jaloux og nu er båden vendt.
Ah, ok så er jeg med igen... 
Altså, jeg synes måske at du skal prøve at snakke med hende - og ikke lade dig feje af vejen.
Jeg har desværre stået i den situation at min bedste veninde har haft det skidt psykisk de sidste ca 4 år. Her skal så lige nævnes at det er en voksen dame på 38 jeg taler om. Hun har røvrendt mig gang på gang, skylder mig en masse penge (over 14.000 - kunne ikke bære hvis hun skulle sættes på gaden med 3 børn), sidste gang hun brillierede var det ved ikke at dukke op til mit bryllup i januar - som hun selv havde bedt om at blive inviteret til med tårer i øjnene!
Jaja, masser af dårlige undskyldninger har der været, kan slet ikke overskue at komme ind på dem nu. Pointen er, at jeg har ladet hende jokke alt for meget på mig og gøre mig rigtig ked af det flere gange. Har haft talt med hende om det, det blev bedre i 1 uge og så tilbage til det gamle.
Efter brylluppet, og at hun ikke engang har skrevet tillykke med graviditeten, er jeg efterhånden kommet dertil hvor jeg tænker at hun da kan rende mig. Håber bare ungerne havde det godt for de penge, for dem kommer min spunk jo så ikke til at nyde godt af
(og JA, jeg er stadig bitter og ked af det - øver mig i at gi slip
)
Anmeld