Godmorgen piger.
Min veninde og jeg har været veninder i 13 år. Den gang vi var mindre fik hun altid hvad hun peget på af hendes forældre og jeg måtte selv spare op, i en alder af 11 år syntes jeg jo ikke at det var fair at hun altid fik ting før mig og jeg ville ønske jeg havde det som hende.
Tiden går og vi bliver ældre og får begge vores første kæreste, mit forhold går stykker efter et års tid, hvilket gjorde mig meget ondt og hun er der slet ikke for mig, hendes undskyldning er at hun har travlt med skolen og hendes kæreste.
Mine forældre bliver skilt og jeg føler stadig at hun ikke er der for mig, selvom jeg ringer og har brug for at snakke med hende.
Nu i en alder af 24 år, er hun stadig sammen med hendes første kæreste og jeg en ny. De bor i en lille by og sidder rigtig hårdt i det (ingen af dem er vant til modgang) jeg har det rigtig godt med min kæreste og har endelig fået mit ønskebarn. Men nu er det som om hun igen ikke deler min glæde med mig, som om det ikke passer hende at jeg har fået noget før hende og hun fortæller mig næsten i samme åndedrag at de prøver, hvilket hun aldrig har nævnt før jeg fortalte hende om min graviditet.
Hende og hendes kæreste kommer så "hjem" til hendes forældre som bor i samme by som mig - 5 min fra mig. Men det er som om hun ikke gider at komme forbi, hun skrev at hun ville se på om de fik tid. Jeg siger jo ikke at de skal sidde her hele dagen, men hvis hun virkelig er min veninde ville hun så ikke gerne komme og se mit barn?
Tak fordi i læste med.
Anmeld