Hello kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Mormilla

Vingummien skriver:

Sådan har jeg det med peter plys

Hi hi det har jeg os med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

bagger26

Mormilla skriver:

Nu er hun ikke født i nu. Men ind til hun selv vil ha det på, kunne jeg ikke finde på at købe det. Men vi har jo alle noget vi synes er grimt. Jeg har så bare den kat...

Det er jo også fint nok, jeg har fx aldrig købt tøj med de der disney figuerer, man kan få på meget af babytøjet, for det er ikke lige mig hehe..  Og tøjet med cars er også først rigtig kommet til, efter han er blevet ældre og gerne vil have det tøj. Men nu hvor han er så stor, så vil jeg ikke nægte ham at gå med det eller købe det, når nu han er så glad for det.

Anmeld

22. februar 2011

Vingummien

Mormilla skriver:

Hi hi det har jeg os med ham

Og han får det heller ikke før han selv spørger. Han har et par billeder med ham, men på tøjet, nej tak.

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

Vingummien skriver:

Og han får det heller ikke før han selv spørger. Han har et par billeder med ham, men på tøjet, nej tak.

Hi hi

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

bagger26 skriver:

Det er jo også fint nok, jeg har fx aldrig købt tøj med de der disney figuerer, man kan få på meget af babytøjet, for det er ikke lige mig hehe..  Og tøjet med cars er også først rigtig kommet til, efter han er blevet ældre og gerne vil have det tøj. Men nu hvor han er så stor, så vil jeg ikke nægte ham at gå med det eller købe det, når nu han er så glad for det.

Nej det vil jeg heller ikke gøre...

Anmeld

22. februar 2011

ZamanogDania

Jeg elsker bare den dumme Hello kitty
Min datter har noget tøj med hello kitty, men ikke meget.
Men tror helt sikkert når hun bliver ældre så vil hun have hello kitty osv.

Anmeld

22. februar 2011

Sommerfuglelarven

Jeg er bestemt heller ikke vild med den kat, men absolut heller ikke Ben10, Bakugan, Spiderman, Batman osv. - og slet ikke til en pige! Men min datter på 4½ år elsker dem alle, og ville da blive ulykkelig hvis jeg gav forbud mod at hun fik tøj med det på!

Anmeld

22. februar 2011

Muffinmus

Nope, har oprette lign indlæg for laaaaang tid siden.

Den er klam(et ord jeg blev skældt ud herinde for at bruge) grim og ÆKEL. Dårligt tegnet og bare UBERALLEs på ting og tøj og legetøj.

Vil ikke eje noget som helst med den kat p før hun SELV siger at hun ikke kan leve uden et eller andet, så vil jeg overveje om den skal i mit hjem.

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

MariaE skriver:

Nope, har oprette lign indlæg for laaaaang tid siden.

Den er klam(et ord jeg blev skældt ud herinde for at bruge) grim og ÆKEL. Dårligt tegnet og bare UBERALLEs på ting og tøj og legetøj.

Vil ikke eje noget som helst med den kat p før hun SELV siger at hun ikke kan leve uden et eller andet, så vil jeg overveje om den skal i mit hjem.

Jeg kan ikke være mere enig med dig!!!! Den er bare så grim!!!!!

Anmeld

22. februar 2011

Rosa

Ååååh, jeg hader også aktivt den kat!!!  Jeg synes simpelthen den skriver KOMMERCIEL UDNYTTELSE AF SMÅ PIGER, og jeg jeg synes slet ikke at den er fin. Der er SÅÅÅÅ meget fint tøj, ISÆR til små piger - men så snart den kat er på så...nej UF! 

Jeg kan selv lide nogle bestemte mærker bedre end andre, men det er fordi jeg kan lide designet og kvaliteten - ikke en bestemt figur der bare er klistret på det hele...

Når det så er sagt så er der ingen tvivl om at min søn får et crush på Spiderman eller Cars eller noget andet og så skal man da være en kedelig gammel mor hvis man siger nej - når han er gammel nok til selv at have en mening om sit tøj, så bliver jeg helt sikkert blød om hjertet og køber det han kan lide ligesom alle andre forældre.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.