Hello kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Mormilla

Er jeg den eneste der bare hader den kat???

Synes at alle børn har noget med hello kitty. Jeg har bestemt mig for at min datter ( hvis det bliver en pige ) aldrig skal ha den kat på.

Hilsen en mor som er så træt af at se den kat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Kvindemin

Stakkels din datter hvis hun godt kan lide Hello Kitty som næsten alle andre tøser kan

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

Chritinap skriver:

Stakkels din datter hvis hun godt kan lide Hello Kitty som næsten alle andre tøser kan

Når tiden kommer til at hun selv kan bestemme tøj så får hun da os lov.

Anmeld

22. februar 2011

ekzunz

Jeg synes heller ikke det altid er det fedeste tøj, men det kan bare være så uendeligt meget nemmere når de skal have tøj på. Hvis Master Yodas grimme fjæs pryder Lukas' underbukser er de bare så meget sjovere at ha' på og han tager dem gladeligt på osv osv.

Så jeg har overgivet mig fuldstændig og mine børn får nu tøj med Hello Kitty, Barbie, Ben 10 osv osv. De elsker det og det er nemmere for mig - ren win win

Anmeld

22. februar 2011

bagger26

Sådan er det med børn, de falder oftes for de samme ting, der går jo mode i det blandt børnene.. Min datter har da lidt med hello kitty, men nu er hun også kun 11 mdr så hun går jo ikke op i tøj og lign endnu.

Men min søn på 3 år er helt vildt med cars, og det er da også overalt på drengetøjet, men jeg vil ikke sige "nej det må du ikke få, der er alt for meget cars over det hele.."

Han ELSKER når han får en trøje med cars på fx, han er så stolt over det, og den glæde vil jeg da ikke frarøve ham, bare fordi jeg er træt af at se på det... Men ja hver sin smag, og jeg er ikke blevet træt af kattene endnu, det er jo bare en kat hehe..  

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

Znuzke skriver:

Jeg synes heller ikke det altid er det fedeste tøj, men det kan bare være så uendeligt meget nemmere når de skal have tøj på. Hvis Master Yodas grimme fjæs pryder Lukas' underbukser er de bare så meget sjovere at ha' på og han tager dem gladeligt på osv osv.

Så jeg har overgivet mig fuldstændig og mine børn får nu tøj med Hello Kitty, Barbie, Ben 10 osv osv. De elsker det og det er nemmere for mig - ren win win

Min søn vil bare helst ha noget på som er grønt Han ELSKER grøn

Anmeld

22. februar 2011

celkt

haha,...

du bliver nok blidere med tiden...

da jeg ventede min pige, ville jeg ikke lyserødt tøj inden for dørene, og ALT brand-tøj, dvs disney figurer, peter plys, ect var også bandlyst..

nu er min datter nummer to's garderobe 50% lyserød, og lige med undtagelse af baby-disneyfigurerne, som jeg virkelig ikke kan fordrage, har resten fået sneget sig ind..  Men, jeg køber dog ikke hverken lyserødt eller det andet til nogen af dem, men da bedsteforældre, OG mostre, jo kommer med en del, så sker det allligevel.. hihi

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

bagger26 skriver:

Sådan er det med børn, de falder oftes for de samme ting, der går jo mode i det blandt børnene.. Min datter har da lidt med hello kitty, men nu er hun også kun 11 mdr så hun går jo ikke op i tøj og lign endnu.

Men min søn på 3 år er helt vildt med cars, og det er da også overalt på drengetøjet, men jeg vil ikke sige "nej det må du ikke få, der er alt for meget cars over det hele.."

Han ELSKER når han får en trøje med cars på fx, han er så stolt over det, og den glæde vil jeg da ikke frarøve ham, bare fordi jeg er træt af at se på det... Men ja hver sin smag, og jeg er ikke blevet træt af kattene endnu, det er jo bare en kat hehe..  

Nu er hun ikke født i nu. Men ind til hun selv vil ha det på, kunne jeg ikke finde på at købe det. Men vi har jo alle noget vi synes er grimt. Jeg har så bare den kat...

Anmeld

22. februar 2011

Vingummien

Mormilla skriver:

Er jeg den eneste der bare hader den kat???

Synes at alle børn har noget med hello kitty. Jeg har bestemt mig for at min datter ( hvis det bliver en pige ) aldrig skal ha den kat på.

Hilsen en mor som er så træt af at se den kat..

Sådan har jeg det med peter plys

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

celkt skriver:

haha,...

du bliver nok blidere med tiden...

da jeg ventede min pige, ville jeg ikke lyserødt tøj inden for dørene, og ALT brand-tøj, dvs disney figurer, peter plys, ect var også bandlyst..

nu er min datter nummer to's garderobe 50% lyserød, og lige med undtagelse af baby-disneyfigurerne, som jeg virkelig ikke kan fordrage, har resten fået sneget sig ind..  Men, jeg køber dog ikke hverken lyserødt eller det andet til nogen af dem, men da bedsteforældre, OG mostre, jo kommer med en del, så sker det allligevel.. hihi

Ved min søn er det peter plys jeg ikke kan li på tøj. Kan ellers godt li ham synes bare ïkke det er pænt i tøj. Han har heller ikke noget med ham. Men han er så lige glad med peter plys, for han kender ham ikke rigtig. Så snart har det holdt i 3år. Men hvis han kommer og siger at han gerne vil ha en trøje så får han det. Men så længe han er lige glad så køber jeg det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.