Jeg vil helt klart holde på at ingen spørgsmål er for dumme, heller ikke dette.
I følge ekstrabladets hjemmeside har manden gennem årene åbentbart ikke haft svært ved at få kvinderbekendtskaber.
Jeg husker tydeligt husker mine egne tanker efter at have set et halvt tvprogram med Lundin for mange år siden.
Jeg var da bestemt ikke interesseret i at gifte mig eller nærme mig manden uden at være mandsopdækket af en mindre hær. MEN det jeg gerne ville med Lundin var at kunne grave i hans sind og se hvad der gemmer sig inde i sådan en fyr, om han bare er gennemsyret OND og vide lidt mere om hvordan en som ham ser verden.
Når jeg hører at hans kone er psykologistuderende der har mødt ham pga en opgave forstår jeg lige pludselig ægteskabet lidt bedre. Hun har måske samme ide om at kunne åbne hans hjerneskal og kigge ned som jeg har, og eftersom manden jo nok er psykopat har han sikkert en evne til at charmere sig ind hos en der lige glemmer at slå sin egen hjerne til.
Det er jo netop charmen hos psykopaterne kvinderne falder for.
Og så er der jo lige den detalje at Lundin kun har overvåget samvær, gad vide om konen inderst inde ville være glad eller bekymret hvis han kom ud?!
Berith
Anmeld