kunne du forelske dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Balderson

NEJ, og hvor jeg kommer fra siger vi at de kvinder der kunne har "Kogt pis i hovedet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

A.I.G.

Naturligvis, jeg er helt pjattet med mænd der er langhårede, maler sig selv i ansigtet og slår kærester samt børn ihjel.

That`s my kind of guy !

Guf !

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Naturligvis, jeg er helt pjattet med mænd der er langhårede, maler sig selv i ansigtet og slår kærester samt børn ihjel.

That`s my kind of guy !

Guf !

Anette

Enig...det var jo det der skulle have været mit svar,....

Anmeld

1. oktober 2008

Kvindemin

Det svin skal dø.
Han skal hænges op, og andre skal lade den mand lide.
>(
Det var mit svar.

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

8( Nej Nej Nej, for fanden da... de kvinder som har haft noget med den psykopat at gøre er jo syge.....

Nej er du gal blev faktisk lidt chokket over du overhovede spurgte !!!

Syntes overskriften fangede mig, men ikke selve spørgsmålet...:(

(H)

Anmeld

1. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

Mebach skriver:

Eva skriver:

Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.

EVA!
Husk nu, der findes ingen dumme spørgsmål!
:P

Nej...det var nu bestemt heller ikke for angribe trådstarter, mener bare det er så lngt ud, at jeg slet ikke kan forholde mig til det....

hrum.... ingen tvinger dig til at svare...;)

Jannie - der absolut heller ikke kunne falde for sådan en syg mand, og har ondt af dem der kan.

Anmeld

1. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Der må være noget galt med den kvinde. Det mener jeg helt seriøst. Jeg forstå slet ikke hun tør....men okay, hvis han skal sidde der resten af sit liv, beholder hun nok hendes.

Anmeld

1. oktober 2008

finkedinke

Jeg vil helt klart holde på at ingen spørgsmål er for dumme, heller ikke dette.
I følge ekstrabladets hjemmeside har manden gennem årene åbentbart ikke haft svært ved at få kvinderbekendtskaber.
Jeg husker tydeligt husker mine egne tanker efter at have set et halvt tvprogram med Lundin for mange år siden.
Jeg var da bestemt ikke interesseret i at gifte mig eller nærme mig manden uden at være mandsopdækket af en mindre hær. MEN det jeg gerne ville med Lundin var at kunne grave i hans sind og se hvad der gemmer sig inde i sådan en fyr, om han bare er gennemsyret OND og vide lidt mere om hvordan en som ham ser verden.

Når jeg hører at hans kone er psykologistuderende der har mødt ham pga en opgave forstår jeg lige pludselig ægteskabet lidt bedre. Hun har måske samme ide om at kunne åbne hans hjerneskal og kigge ned som jeg har, og eftersom manden jo nok er psykopat har han sikkert en evne til at charmere sig ind hos en der lige glemmer at slå sin egen hjerne til.

Det er jo netop charmen hos psykopaterne kvinderne falder for.
Og så er der jo lige den detalje at Lundin kun har overvåget samvær, gad vide om konen inderst inde ville være glad eller bekymret hvis han kom ud?!

Berith

Anmeld

1. oktober 2008

Rahmberg.dk

NEj, Nul, Niks !!!
Aldrig i livet da.

Konen må da være syg i rødbeden, håber da godt nok at nogen træder ind og skåner hendes barn for at lide samme skæbne som marianne og hendes drenge.

Stodderen er jo skudt i roen, og burde låses inde og nøglen smiden væk.

Hilsen Berit

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

NEJ NEJ NEJ det kunne jeg ALDRIG... Der må være noget galt med spyken eller andet på den kvinde der lige har giftet sig med ham.. Det er jeg ret overbevist om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.