kunne du forelske dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

moniquesmor

hej søde piger..

kunne i forelskede jer i sådan en som fx lundin.. (staves)
hvis ja hvorfor.?
hvis nej hvorfor..?

:-omichelle som er meget foravet over der nogle der vil gifts med en mand som ham.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Rasmine

ALDRIG i livet!
De damer må have drukket af natpotten!

Kh. Clarice Starling!

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.

Anmeld

1. oktober 2008

Bastian

Nej, selvfølgelig ikke. Hvorfor? Tja måske fordi han har myrdet sin mor, sin kæreste og hendes to børn? Han har gjort det før, hvorfor skulle han ikke gøre det igen? Hvis jeg var hende, ville jeg holde mit barn langt væk fra ham.

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.

jamen der må da hver kvinder der kan sin han er blivet gift..
så dumt synes jeg nu ikke

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

jamen der må da hver kvinder der kan sin han er blivet gift..
så dumt synes jeg nu ikke

Jo, jeg vil sige det er et dumt spørgsmål...netop fordi ingen almindelige normale velbegavede kvinder ville gifte sig med sådan et "menneske".

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

Nej, selvfølgelig ikke. Hvorfor? Tja måske fordi han har myrdet sin mor, sin kæreste og hendes to børn? Han har gjort det før, hvorfor skulle han ikke gøre det igen? Hvis jeg var hende, ville jeg holde mit barn langt væk fra ham.

jeg ville holde både barn og mig selv langt væk derfra>( han er en syg mand som skulle have samme død som han har haft givet de andre>(

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

Jo, jeg vil sige det er et dumt spørgsmål...netop fordi ingen almindelige normale velbegavede kvinder ville gifte sig med sådan et "menneske".

næ men det er vel okay og høre andres holdning omkring det:D

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Eva skriver:

EVA!
Husk nu, der findes ingen dumme spørgsmål!
:P

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Eva skriver:

EVA!
Husk nu, der findes ingen dumme spørgsmål!
:P

Nej...det var nu bestemt heller ikke for angribe trådstarter, mener bare det er så lngt ud, at jeg slet ikke kan forholde mig til det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.