Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.
moniquesmor skriver:Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien. jamen der må da hver kvinder der kan sin han er blivet gift..så dumt synes jeg nu ikke
Nej, selvfølgelig ikke. Hvorfor? Tja måske fordi han har myrdet sin mor, sin kæreste og hendes to børn? Han har gjort det før, hvorfor skulle han ikke gøre det igen? Hvis jeg var hende, ville jeg holde mit barn langt væk fra ham.
Jo, jeg vil sige det er et dumt spørgsmål...netop fordi ingen almindelige normale velbegavede kvinder ville gifte sig med sådan et "menneske".
Eva skriver:Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.
Mebach skriver:Eva skriver:Hvad tror du selv.....(?) ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, meeeeeen, det her nærmer sig da vidst meget godt kategorien.EVA!Husk nu, der findes ingen dumme spørgsmål!:P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128