Ser I en tap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Jeg synes at hans pung og tap er MEGET tydelig og jeg er slet ikke i tvivl om at i få en dreng med en stor flot pung

Det er altid super dejligt at få det bekræftet af en erfaren kvinde som kan se det med sikkerhed.

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Det er altid super dejligt at få det bekræftet af en erfaren kvinde som kan se det med sikkerhed.

Tusind tak

hi hi velbekommen, hans lille tap stritter lige op i vejret

Anmeld

21. februar 2011

Christine

Jacob&Kusuma skriver:

Tak for svar.

Jeg synes jeg ser den! Men nu har jeg jo fået at vide på forhånd hvad jeg skal kigge efter. Men nu har du bare et billede, hun kiggede jo på mere end blot billederne. Jeg tror du kan stole på det hvis hun sagde det uden at være usikker. Men forstår dig godt!

Anmeld

21. februar 2011

betiinsen

synes også det ligner det er en dreng, men det kan være svært at se på billederne, men tror nu hende der scannede har ret

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

hi hi velbekommen, hans lille tap stritter lige op i vejret

Det er arveligt HAHA

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Christine skriver:

Jeg synes jeg ser den! Men nu har jeg jo fået at vide på forhånd hvad jeg skal kigge efter. Men nu har du bare et billede, hun kiggede jo på mere end blot billederne. Jeg tror du kan stole på det hvis hun sagde det uden at være usikker. Men forstår dig godt!

Sygeplejersken sagde godt nok at det bliver en dreng, men jeg så bare et andet scannings billede, som fjorde mig usikker.

Men jeg er så småt ved at få bekræftet at folk godt kan se tappen

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Sygeplejersken sagde godt nok at det bliver en dreng, men jeg så bare et andet scannings billede, som fjorde mig usikker.

Men jeg er så småt ved at få bekræftet at folk godt kan se tappen

Tillykke med den kommende fodboldspiller

Anmeld

21. februar 2011

Thereseh

Jeg synes også sagtens man kan se tappen 

Hilsen en der også venter en lille dreng, og tydeligt fik se både tap og pung, til scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.