Ser I en tap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

FamilienSørensen

Hej piger

Nu er jeg dælme nervøs. Der har været al den snak om at man får at vide at det er en dreng også tror man på det indtil man så føder en pige.

Vi fik den. 17. feb. at vide at det bliver en dreng. Sygeplejersken udbrød endda: Det bliver en dreng!

Men efter at have set et scanningsbillede i 2d af en anden drengebarn bliver jeg usikker.

Ser I en tap? https://www.baby.dk/debat/90930pi1/uge-21/md-scanning-i-uge-202--jubii-en-dreng3.aspx

PS. Jeg har desværre måtte linke til en debat jeg lavede tidligere da jeg ikke har billederne på denne computer.

Kram Kusuma.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

missie20

Jacob&Kusuma skriver:

Hej piger

Nu er jeg dælme nervøs. Der har været al den snak om at man får at vide at det er en dreng også tror man på det indtil man så føder en pige.

Vi fik den. 17. feb. at vide at det bliver en dreng. Sygeplejersken udbrød endda: Det bliver en dreng!

Men efter at have set et scanningsbillede i 2d af en anden drengebarn bliver jeg usikker.

Ser I en tap? https://www.baby.dk/debat/90930pi1/uge-21/md-scanning-i-uge-202--jubii-en-dreng3.aspx

PS. Jeg har desværre måtte linke til en debat jeg lavede tidligere da jeg ikke har billederne på denne computer.

Kram Kusuma.

Jeg er ikke uddannet til at kunne se de ultralydsscanninger hehe. Men da jeg var gravid og til scanning, er det ikke så meget tappen de kigger efter, da den tit bliver forvekslet med navnestregen. Men det er pungen de kigge efter. Håber denne information kunne hjælpe lidt.

Anmeld

21. februar 2011

Mikkel's mor <3

må sige at jeg desværre ikke kan se en tap.. :/

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

Jeg kunne ikke finde ud af mit eget scanningsbillede så skal slet ikke gøre mig klog på andres, men ville alligevel lægge besked nu jeg havde læst dit indlæg

Anmeld

21. februar 2011

Shibby

Yep. En tap..Udfra hvad man kan se Men er jo ikke uddannet såå..

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

missie20 skriver:

Jeg er ikke uddannet til at kunne se de ultralydsscanninger hehe. Men da jeg var gravid og til scanning, er det ikke så meget tappen de kigger efter, da den tit bliver forvekslet med navnestregen. Men det er pungen de kigge efter. Håber denne information kunne hjælpe lidt.

Det læste jeg faktisk også om fordi de kunne forveksles med skamlæber.

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Jennifer skriver:

må sige at jeg desværre ikke kan se en tap.. :/

Okay tak for svar.

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg kunne ikke finde ud af mit eget scanningsbillede så skal slet ikke gøre mig klog på andres, men ville alligevel lægge besked nu jeg havde læst dit indlæg

Tak

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Shibby skriver:

Yep. En tap..Udfra hvad man kan se Men er jo ikke uddannet såå..

Tak for svar.

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Hej piger

Kram Kusuma.

Jeg synes at hans pung og tap er MEGET tydelig og jeg er slet ikke i tvivl om at i få en dreng med en stor flot pung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.