til dem der har fået kønnet at vide ved md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Saka

sorry men hvad er en MD skanning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Nalle

Vi fik kønnet afvide ved begge to til MD-scanningen, og det var korrekt begge gange

Første gang, var hun næsten 99% på at det var en pige, men alligvel kunne hun ikke sige at det blev det 100%, men det gjorder det.

Anden gang, var hun overhovedet ikke i tvivl, der blev det en dreng

Anmeld

22. februar 2011

Ciss

De var ikke sikre med nogen af mine.

Da jeg gik med den ældste - en pige - var de så usikre, at de slet ikke ville udtale sig.

Da jeg var til scanning med den yngste sagde hun, at hun troede, hun havde set, at det var en dreng, men så flyttede babyen sig og hun klarede ikke at få det bekræftet, så hun turde ikke udtale sig sikkert. Det var en dreng...

Anmeld

22. februar 2011

SiLiMiMa

jeg skal til md scanning den 9 marts og er vild spændt på at få kønnet at vide hvis de kan se det. MEN jeg ved ikke om jeg stoler nok på svaret til at tage det for gode varer.

Med min datter fik vi først kønnet at vide til 3 d scanning da de ikke kunne se det ved md scanningen.

og vi skal nok også have en 3d 4d scanning ved det kommende barn, da min mand ikke synes vi kan gøre forskel .

men til jer som fik kønnet at vide til md passede/passer det med hvad i har fået?

Jeg har prøvet kønsscanning 3 gange og alle gangene var det rigtigt det de sagde - 1. gang var uge 26, 2. gang uge 18 og 3. gang uge 20.

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.