til dem der har fået kønnet at vide ved md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

spj

Vi fik af vide at vi skulle have en pige til md skanning og det passede. Vi har fået den skønneste pige som er 10 måneder nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

tingimor

vi fik afhvide til egen betalt køns scanning at vi skulle havde en pige fik vi det også af hvide til md scanning uden vi havde sagt noget til hende.

og nu har vi lige set hende i 3 d og der var hun stadig en pige også  selv om hun ikke helt vil som os.

vi skal så til en ekstra 3d scanning i næste uge i håb om den lille dame er mere samarbjedt villig.. men mon ikke hun stadig er en pige til den tid da hun nu er scannet 3 gang til at være en pige 

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

cecilie1984 skriver:

jeg skal til md scanning den 9 marts og er vild spændt på at få kønnet at vide hvis de kan se det. MEN jeg ved ikke om jeg stoler nok på svaret til at tage det for gode varer.

Med min datter fik vi først kønnet at vide til 3 d scanning da de ikke kunne se det ved md scanningen.

og vi skal nok også have en 3d 4d scanning ved det kommende barn, da min mand ikke synes vi kan gøre forskel .

men til jer som fik kønnet at vide til md passede/passer det med hvad i har fået?

Jeg var lige for hurtig der. Jeg snakkede lige hurtig med min kæreste. Og han siger at ingen og ikke en gang sygeplejersken kan være 100% sikker på hvad kønnet er. Og det gør mig lidt bange.

Vi får at vide at det bliver en dreng, men hvis jeg føder en pige, så ville jeg mildt sagt blive meget forvirret og rund på gulvet.

Ikke fordi at vi har gjort det vildeste i babyværelset, men jeg er begyndt at kalde vores søn en ham. Jeg kalder ham far og mors dreng, jeg er i gang med at finde drengenavn til ham og plan lægge alle de "drenge" ting jeg gerne vil lave med ham.

Jeg ville blive meget forvirret hvis jeg fra nu bruger 20 uger på at elske og planlægge til vores søn. Og jeg så føder en pige. Det er ikke verdens ende og jeg vil elske hende ligeså meget som jeg ville have elsket en søn.

Jeg håber I kan forstå hvad jeg mener da dette satte nogle tanker i gang.

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

jeg kunne selv se albert var en dreng og så det ved 3 scanninger så ingen tvivl(;

min mor da hun fik min søster for 14 årsiden,,  fik hun at vide hun skulle have en dreng, meen det blev en pige(;

Anmeld

21. februar 2011

lucas<3

cecilie1984 skriver:

jeg skal til md scanning den 9 marts og er vild spændt på at få kønnet at vide hvis de kan se det. MEN jeg ved ikke om jeg stoler nok på svaret til at tage det for gode varer.

Med min datter fik vi først kønnet at vide til 3 d scanning da de ikke kunne se det ved md scanningen.

og vi skal nok også have en 3d 4d scanning ved det kommende barn, da min mand ikke synes vi kan gøre forskel .

men til jer som fik kønnet at vide til md passede/passer det med hvad i har fået?

da jeg var til en skanning med min dreng kunne man lige så tydeligt se det var en dreng.

Anmeld

21. februar 2011

Vingummien

Her passede det

Anmeld

21. februar 2011

jakobsen196

Vi fik at vide at vi ventede en pige, og det passede...og det var til MD scanning

Anmeld

21. februar 2011

Turtles

Det passede.. Men var slet ikke i tvivl da det var meget tydligt på scanningen at det blev en dreng
Og igen til 3D var det igen rigtig tydeligt.

Anmeld

21. februar 2011

Julymama

cecilie1984 skriver:

Jeg ved nu ikke om det passer, men jeg var til kønsscanning d. 10 februar og fik at vide det var en pige, og i dag var jeg til MD-scanning (som gik godt hihi ) og hun spurgte om jeg ville vide kønnet, og hun var helt sikker på det var en pige ..

Så nu må vi se .. I det mindste var svarene ens

Anmeld

21. februar 2011

tinasmor

cecilie1984 skriver:

På hvidovre til vores MD scanning sagde sygeplejersken, at hun/de ikke ville udtale sig før uge 24, før var de ikke sikker. Det var det samme ved vores første barn. Men har dog hørt mange der har fået det af vide, så ved ikke om vi bare har været "uheldige" (synes ikke helt man kan kalde det uheldig, for vi fik jo af vide at vi fik et sundt og rask barn ) Men begge gange har vi betalt for kønscannning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.