cecilie1984 skriver:
jeg skal til md scanning den 9 marts og er vild spændt på at få kønnet at vide hvis de kan se det. MEN jeg ved ikke om jeg stoler nok på svaret til at tage det for gode varer.
Med min datter fik vi først kønnet at vide til 3 d scanning da de ikke kunne se det ved md scanningen.
og vi skal nok også have en 3d 4d scanning ved det kommende barn, da min mand ikke synes vi kan gøre forskel .
men til jer som fik kønnet at vide til md passede/passer det med hvad i har fået?
Jeg var lige for hurtig der. Jeg snakkede lige hurtig med min kæreste. Og han siger at ingen og ikke en gang sygeplejersken kan være 100% sikker på hvad kønnet er. Og det gør mig lidt bange.
Vi får at vide at det bliver en dreng, men hvis jeg føder en pige, så ville jeg mildt sagt blive meget forvirret og rund på gulvet.
Ikke fordi at vi har gjort det vildeste i babyværelset, men jeg er begyndt at kalde vores søn en ham. Jeg kalder ham far og mors dreng, jeg er i gang med at finde drengenavn til ham og plan lægge alle de "drenge" ting jeg gerne vil lave med ham.
Jeg ville blive meget forvirret hvis jeg fra nu bruger 20 uger på at elske og planlægge til vores søn. Og jeg så føder en pige. Det er ikke verdens ende og jeg vil elske hende ligeså meget som jeg ville have elsket en søn.
Jeg håber I kan forstå hvad jeg mener da dette satte nogle tanker i gang.
Anmeld