Mødregruppe irl eller på Nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Balderson

agnieszka skriver:

mødregruppe er slet ikke mig kan ikke se hvad er det så sjovt i det?

Så har du ikke været i en ordenligt mødregr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

fam.4xc

Med Caroline var jeg ik i mødregruppe da vi flyttede kommune da hun var 3 mdr og det så åbenbart ik ku lade sig gøre??

Med Catrine elsker jeg min gruppe, og vi har ses mere end blot en gang om ugen fordi vi bor så tæt på hinanden... og min store pige er også blevet rigtige glad for dem :D

Nu starter vi alle snart job igen og ungerne i inst så vi har et håb og en ide om at vi skal ses 1. søndag i hver måned fremover :)

Jeg var MEGET glad for min mødregruppe maj05 på netbaby, indtil netbaby ik længere var et sted for mig!

Anmeld

1. oktober 2008

A.

Balderson skriver:

agnieszka skriver:

mødregruppe er slet ikke mig kan ikke se hvad er det så sjovt i det?

Så har du ikke været i en ordenligt mødregr.

nej for jeg har fravalg det.. kan ikke bruge det til noget

Anmeld

1. oktober 2008

Zuzet

A.I.G. skriver:

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg har sagt nej tak til irl mødregruppe da jeg på forhånd ved jeg slet ikke er som dem og ikke vil kunne bruge dem til noget.

Jeg bruger nettet og mine veninder der også har børn (mødt dem i netmødregrupper)

Også bruger jeg rigtig meget siden her, da jeg syntes debatterne er fede og afstemningerne ret sjove at følge med i :-)

Hilsen

Lotte, med 5 skønne unger

Du ser det så helt anderledes end jeg kan jeg se....

Du ser det som et minus at I er forskellige ?

Anette

Hej Anette

Nej jeg ser det som sådan ikke som et minus men her hvor jeg bor er der meget store forskelle feks. var alle i min MG gift hvor jeg er selvvalgt enlig mor, havde et kæmpe hus, karrierekvinder med mega indtægt og jeg var den eneste flergangs...og så endda med "maaaange" børn. Nååå ja og var de alle lige 10+ år ældre end mig.

Så jeg er/var skam åben overfor dem, men de forstod ikke mig og mine valgt her i livet så jeg syntes det var spild af min tid at komme der.

Så vil jeg hellere have et netværk på nettet og ses med dem jeg gider bruge min tid sammen med og som respektere at jeg måske har valgt anderledes end de fleste :-D

H_åber du forstå hvad jeg mener

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

Jeg bruger ikke mødregruppe på nettet, da vi kun er to i her på baby.dk med jan 06 børn..
Jeg havde en rigtig hyggelig mødregruppe i "virkeligheden" (eller hvad man nu kan sige) men vi ses ikke så meget mere og når vi gør, går rigtig meget af snakken på barn nr 2 da 6 ud af de 7 vi er har fået en nr to eller har en på vej...

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Zuzet skriver:

A.I.G. skriver:

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg har sagt nej tak til irl mødregruppe da jeg på forhånd ved jeg slet ikke er som dem og ikke vil kunne bruge dem til noget.

Jeg bruger nettet og mine veninder der også har børn (mødt dem i netmødregrupper)

Også bruger jeg rigtig meget siden her, da jeg syntes debatterne er fede og afstemningerne ret sjove at følge med i :-)

Hilsen

Lotte, med 5 skønne unger

Du ser det så helt anderledes end jeg kan jeg se....

Du ser det som et minus at I er forskellige ?

Anette

Hej Anette

Nej jeg ser det som sådan ikke som et minus men her hvor jeg bor er der meget store forskelle feks. var alle i min MG gift hvor jeg er selvvalgt enlig mor, havde et kæmpe hus, karrierekvinder med mega indtægt og jeg var den eneste flergangs...og så endda med "maaaange" børn. Nååå ja og var de alle lige 10+ år ældre end mig.

Så jeg er/var skam åben overfor dem, men de forstod ikke mig og mine valgt her i livet så jeg syntes det var spild af min tid at komme der.

Så vil jeg hellere have et netværk på nettet og ses med dem jeg gider bruge min tid sammen med og som respektere at jeg måske har valgt anderledes end de fleste :-D

H_åber du forstå hvad jeg mener

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn

Hej igen.

Jeg forstår hvad du mener.

Jeg kender "dit område" særdeles godt og forstår det billede du sætter op.

Der er ikke den store alsidighed i Holte og omegn ;o)

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

omegn altså ... så lige det var Nærum, mente du boede i Holte

;o)

Anmeld

1. oktober 2008

Zuzet

A.I.G. skriver:

omegn altså ... så lige det var Nærum, mente du boede i Holte

;o)

Hihi ja det er heller ikke nemt :-) jeg bor i det fine og pisse dyre Gammel Holte med vores statsminister som "næsten" nabo men det har post nr Nærum hihi....

Ja tit ringer forældrene til mig for at få lov til at lege med mine unger fordi deres egne børn keder sig og dér må jeg altså liiige fortælle at mine børn ikke er dagplejere hihi

Hilsen

Lotte

Anmeld

1. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg har svaret begge dele, for jeg var super glad for den jeg var med i IRL, men den gik i opløsning da de forskellige begyndte at arbejde...

Men der ud over er jeg jo med i Juli 07 og ja den kan man jo kun være super glad for...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.