Mødregruppe irl eller på Nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mødregruppe irl eller på Nettet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.983 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvad er du mest til?

Hvad bruger og er du mest glad for - din mødregruppe i den virkelige verden (hvis du er med i sådan én) eller mødregrupper på Nettet?

Hvad er fordelene / ulemperne ved det ene og andet?

Mvh
Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Pia.

Jeg bruger ingen af delene mere... har prøvet begge dele, men lige nu nyder jeg bare godt at debatten her inde og alle dem jeg kan dele en masse ting med...

Så jeg har svaret nej... :)

Anmeld

1. oktober 2008

A.

mødregruppe er slet ikke mig kan ikke se hvad er det så sjovt i det?

Anmeld

1. oktober 2008

Stumpen

irl fungerede det bare slet ikke for mig.. De tre andre (skønne) kvinder jeg var i gruppe med var bare ikke samme sted i livet som jeg... Men så har jeg jo aug 2006, selvom det ikke er meget respons man få på sine indlæg mere..
(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Lise

Helt sikkert på nettet - juli 07 (L)

Havde det fint og hyggeligt med min irl mg så længe jeg barslede, men så snart det ophørte mistede jeg interessen for dem... vil stadig gerne se to af dem, men synes bare jeg har så lidt tid til mine "rigtige" veninder, at de absolut ikke ligger højt på prioritetslisten..

Hvis/når jeg får flere børn vil jeg helt sikkert være med i irl mg igen, for det var alle tiders mens jeg havde masser af tid...

Anmeld

1. oktober 2008

Mette+Mathias

Til min store pige (13 år) er det selvf. mødregruppen IRL, da nettet jo nærmest ikke eksisterede dengang (lidt vildt, ikke?)

Til Mathias (snart 4 år) gled det ud for et par år siden, og nu bruger jeg den på nettet (på b-a-b-y.dk), - men der er ikke så meget aktivitet derinde mere,- naturligt nok, - men den eksisterer skam endnu, og der er nye indlæg flere gange om ugen.

Anmeld

1. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har sagt nej tak til irl mødregruppe da jeg på forhånd ved jeg slet ikke er som dem og ikke vil kunne bruge dem til noget.

Jeg bruger nettet og mine veninder der også har børn (mødt dem i netmødregrupper)

Også bruger jeg rigtig meget siden her, da jeg syntes debatterne er fede og afstemningerne ret sjove at følge med i :-)

Hilsen

Lotte, med 5 skønne unger

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Med min datter på 3 år fik jeg en jordmodergruppe samt en mødregruppe. I førstnævnte mødte jeg èn af mine bedste veninder og vores døtre er bedste veninder. I dag bor vi i samme opgang. FEDT !

Begge disse grupper var guld værd - nogle seje sjove ambitiøse kvinder og vi var alle det samme sted og vi sås ugentligt.
I dag ses vi sjældent, men betragter alle tiden som unik - vi var heldige vi klikkede så godt.

Denne gang med Ella var mødregruppen OK, men så heller ikke mere. Jeg meldte mig ud af den, da jeg havde begge piger hjemme, samt jeg hver gang hellere ville bruge energien på andre.
Men via Netbaby november 2007 har jeg mødt 2 skønne kvinder, som er min mødregruppe IRL. Vi ses ugentligt og så sent som 1 time siden.

Jeg har boet i Kbh i 9 år og jeg så det som en kærkommen mulighed for at finde et netværk, der ikke arbejdede med det samme som jeg (og min mand) samt havde helt andre interesser, men hvor kemien og den sorte humor forhåbentlig bare var der.

Netbaby og baby.dk er min netsmøg, det er et hyggeligt pusterum og ikke andet.

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg har sagt nej tak til irl mødregruppe da jeg på forhånd ved jeg slet ikke er som dem og ikke vil kunne bruge dem til noget.

Jeg bruger nettet og mine veninder der også har børn (mødt dem i netmødregrupper)

Også bruger jeg rigtig meget siden her, da jeg syntes debatterne er fede og afstemningerne ret sjove at følge med i :-)

Hilsen

Lotte, med 5 skønne unger

Du ser det så helt anderledes end jeg kan jeg se....

Du ser det som et minus at I er forskellige ?

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg er lige startet i en mødergruppe men ved ikke rigtig om jeg vil forsætte, da min søn er 2½ mdr. ældre end de andres børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.