Smerter :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

camillakrath

misse1986 skriver:

Hej.

Føler virkelig med dig, det er så ubehageligt og smertefuld- det lyder nøjagtigt som bæggenløsning - desværre

Jeg går selv med det, dog ikke så slemt i denne graviditet..

jeg krydser finger for dig at din læge vil give dig noget

Knus

Giver det også mange lændesmerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mormilla

camillakrath skriver:

Så kom den dag jeg havde krydset fingre for aldrig skulle vise sig. Det startede for alvor igår. I længere tid har jeg haft mindre smerter over lænden, men nu har det taget over; jeg kan ikke rejse mig fra sengen, rejse mig fra toilettet, bøje mig, gå, vende mig i sengen, tage trappen osv osv osv. Jeg kan INGENTING. Jeg har så mange smerter at jeg nogen gange bryder helt sammen og græder. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har så ondt, og kan slet ikke bevæge mig

Det lyder da som en bækkenløsning! Håber at de læge kan hjælpe dig i morgen. Jeg har selv bækkenløsning men har det godt pga jeg går til fys og fordi min mand har taget over med alt det hårde.

Men hvis du har en varmepude så lig dig med den! Det hjælper rigtig meget!!!

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

Mormilla skriver:

Det lyder da som en bækkenløsning! Håber at de læge kan hjælpe dig i morgen. Jeg har selv bækkenløsning men har det godt pga jeg går til fys og fordi min mand har taget over med alt det hårde.

Men hvis du har en varmepude så lig dig med den! Det hjælper rigtig meget!!!

Har du også haft mange problemer ved lænden? Nede over ballerne?

Anmeld

21. februar 2011

misse198

ja det kan godt give de smerter (

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

misse1986 skriver:

ja det kan godt give de smerter (

Har også haft smerter ved skambenet, men slet ikke så voldsomt som ved lænden

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Håber de finder ud af hvad der er galt med dig

Anmeld

21. februar 2011

misse198

Det behøver heller ikke være slemmest foran.

Man kan nogen dage have det så godt og lige pludselig kan man ingen ting. det vigtigste er bare at du skåner dig selv for tunge løft, støvsugning og gulv vask, ellers kan du risiker at det i væreste tilfælde at det kan følge dig resten af livet hvis ikke du lytter til din krop..

Det kan være rigtig hårdt hvis man er en pige med krudt bagi men tro mig, du må lytte til din krops signaler- jeg gjorde det desværre ikke ved min sidste graviditet, jeg knoklede på, men det har så os givet bagslag den dag i dag..

Så husk lyt til din krop

Anmeld

21. februar 2011

Mormilla

camillakrath skriver:

Har du også haft mange problemer ved lænden? Nede over ballerne?

Jeg har os brugt et bækkenbælte som har gjort en del. Men er nu blevet så stor så jeg ikke kan holde ud til at bruge det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.